مقاله مشتری گرایی ; مزیت رقابتی سازمان های خدمات مالی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مشتری گرایی ; مزیت رقابتی سازمان های خدمات مالی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مشتری گرایی ; مزیت رقابتی سازمان های خدمات مالی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مشتری گرایی ; مزیت رقابتی سازمان های خدمات مالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مشتری گرایی ; مزیت رقابتی سازمان های خدمات مالی :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
رقابتی شدن روزافزون محیط های کسب و کار باعث شده است که مشتری مهم ترین دارایی هر سازمان محسوب شود و تمامی تلاش ها صرفاً در نحوه ارائه خدمت به او ارزش پیدا می کند و لذا حفظ مشتری خط مشی اصلی سازمان خواهد بود. در این راستا سازمان ها برای اینکه قلب مشتریان را تسخیر نمایند باید به سلایق و خواسته های آنها توجه کرده و محصولات و خدمات را براساس خواست مشتریان تولید یا ارائه نمایند. در این بین، صنعت خدمات به دلیل ماهیت خاص خدمت، بیش از سازمان های تولیدی نیازمند توجه به مشتری و خواسته های او می باشد. اما در بین تمامی صنایع خدماتی، سازمان های خدمات مالی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد خود، بیش از سایر صنایع نیازمند جلب نظر مشتریان است. رضایت مشتری یکی از عوامل ضروری در ایجاد حفظ موفقیت آمیز روابط بلند مدت بین عرضه کنندگان خدمات مالی و مشتریان است. زیرا خدمات مالی ذاتاً برای دوره های بلند مدت تعریف شده و مستلزم وجود تعامل درازمدت بین سازمان و مشتری می باشند.لذا، توجه به نیازهای متغییر مشتریان و رفتار مشتری گرایانه با آنها، امری ضروری است که می تواند فرصت های قابل توجهی برای عرضه کنندگان خدمات مالی در زمینه افزایش و حفظ سهم بازار فراهم کند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.