مقاله معرفی و آزمون مدل مفهومی پذیرش اینترنت بانک با رویکرد تلفیقی تئوریهای مبتنی بر قصد (مدل ترکیبی و اصلاح شده TTF و TAM)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله معرفی و آزمون مدل مفهومی پذیرش اینترنت بانک با رویکرد تلفیقی تئوریهای مبتنی بر قصد (مدل ترکیبی و اصلاح شده TTF و TAM) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معرفی و آزمون مدل مفهومی پذیرش اینترنت بانک با رویکرد تلفیقی تئوریهای مبتنی بر قصد (مدل ترکیبی و اصلاح شده TTF و TAM)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معرفی و آزمون مدل مفهومی پذیرش اینترنت بانک با رویکرد تلفیقی تئوریهای مبتنی بر قصد (مدل ترکیبی و اصلاح شده TTF و TAM)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معرفی و آزمون مدل مفهومی پذیرش اینترنت بانک با رویکرد تلفیقی تئوریهای مبتنی بر قصد (مدل ترکیبی و اصلاح شده TTF و TAM) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
یکی از بارزترین فرصتهای جدید پیشرفت و تحولات فناوری، به کارگیری بانکداری اینترنتی به عنوان درگاه های جدید و با خدمات متنوع در دسترس کاربران است. البته تعیین میزان تأثیر و پذیرش آن از سوی کاربران، از چالشهای پیش رو محسوب می شود. تعیین میزان موفقیت یا شکست خدمات مبتنی بر فناوریهای نوین، به نرخ پذیرش فناوری از سوی کاربران و جامعه استفاده کننده از آن بستگی دارد. پژوهش حاضر با هدف شناسایی مولفه های موثر بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی با رویکرد تلفیقی و اصلاح شده، تناسب وظیفه فن آوری (TTF) و مدل پذیرش فناوری (TAM)، طراحی شده است و به دنبال بررسی و شناسایی عوامل موثر بر پذیرش خدمات بانکداری اینترنتی می باشد. یافته های این تحقیق نشان داد که مدل پذیرش تکنولوژی مدل مناسبی برای درک قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی است. همچنین با استفاده از مدل تناسب وظیفه و فناوری، ویژگیهای وظیفه، ویژگیهای فناوری، منجر به تناسب وظایف سیستم بانکداری اینترنتی با فناوری مورد استفاده کاربران شده، که خود از طریق اثر گذاری بر سهولت استفاده ادراک شده و ادراکات فرد در مورد مفید بودن این خدمات بر قصد استفاده از خدمات بانکداری اینترنتی تاثیر می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.