مقاله ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی رقابتی در بازارهای هدف صادراتی مبتنی بر تحلیل زنجیره ارزش: مطالعه موردی خوشه کسبب و کار سرامیک یزد


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی رقابتی در بازارهای هدف صادراتی مبتنی بر تحلیل زنجیره ارزش: مطالعه موردی خوشه کسبب و کار سرامیک یزد دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی رقابتی در بازارهای هدف صادراتی مبتنی بر تحلیل زنجیره ارزش: مطالعه موردی خوشه کسبب و کار سرامیک یزد  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی رقابتی در بازارهای هدف صادراتی مبتنی بر تحلیل زنجیره ارزش: مطالعه موردی خوشه کسبب و کار سرامیک یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه چارچوبی برای انتخاب استراتژی رقابتی در بازارهای هدف صادراتی مبتنی بر تحلیل زنجیره ارزش: مطالعه موردی خوشه کسبب و کار سرامیک یزد :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این پژوهش با استفاده از روش تحقیق مطالعه موردی و مطالعه تطبیقی، چارچوبی جهت انتخاب استراتژی رقابتی خوشه سرامیک یزد در بازارهای صادراتی هدف ارائه شده است. کشورهای عراق و افغانستان، به دلیل مشابهتهای فرهنگی، مجاورت جغرافیایی، سهولت مبادلات مالی و هزینههای پایین حمل ونقل، به عنوان بازارهای صادراتی هدف انتخاب شده اند. از طریق مصاحبه با خبرگان، نظرسنجی از بنگاههای فعال در خوشه و تحلیل گزارشات آماری مشخص شد که خوشه از نظر وجوه تمایز، یعنی کیفیت، طراحی و برند، نسبت به رقبای ایتالیایی در موضع رقابتی ضعیفی قرار دارد. از سویی دیگر، با برآورد هزینههای هر یک از حلقههای زنجیره ارزش، مشخص شد رقبای چینی در اکثر حلقههای زنجیره ارزش نسبت به خوشه از مزیت هزینهای برخوردار هستند. با توجه به چهار عامل ۱- استراتژی رقابتی چین، یعنی رهبری هزینه، ۲- استراتژی رقابتی ایتالیا، یعنی تمایز، ۳- ویژگیهای بازارهای هدف، یعنی حساسیت قیمتی و انتظارات پایینتر مشتریان و ۴- نقاط قوت و ضعف خوشه، مناسب ترین استراتژی رقابتی جهت حضور موفق خوشه در این بازارها، استراتژی رقابتی بهترین ارزش می- باشد. استراتژی بهترین ارزش بهترین تعادل را بین قیمت و ارزش به مشتریان هدف عرضه میکند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.