مقاله ارزیابی عملکرد استراتژیک خدمات الکترونیک شرکت های کارگزاری شهر تهران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارزیابی عملکرد استراتژیک خدمات الکترونیک شرکت های کارگزاری شهر تهران دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی عملکرد استراتژیک خدمات الکترونیک شرکت های کارگزاری شهر تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی عملکرد استراتژیک خدمات الکترونیک شرکت های کارگزاری شهر تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی عملکرد استراتژیک خدمات الکترونیک شرکت های کارگزاری شهر تهران :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
در سازمانهای امروز، کیفیت خدماتی که از طریق کانالهای آنلاین به مشتریان عرضه میگردد نقش مهمی را در کسب مزیت رقابتی پایدار برای آنها ایفاء مینماید. ارائه خدمات الکترونیک با کیفیت به مشتریان با تغییر نگرش مشتریان نسبت به شرکتها و ایجاد اعتماد و رضایت در آنها، تضمین کننده سودآوری و بقاء آنها خواهد بود. با توجه به اهمیت این موضوع در صنعت خدمات مالی و بازار سرمایه، در این مقاله با محور قرار دادن کیفیت خدمات الکترونیک ، اثر عملکرد استراتژیک شرکتهای کارگزاری شهر تهران بر ادراکات مشتریان بررسی شده است. با استفاده از روش توصیفی پیمایشی و با بهرهگیری از ابزار پرسشنامه و جمعآوری دادهها از یک نمونه ۳۷۳ نفری از مشتریان آنلاین شرکتهای کارگزاری مشخص شد که کیفیت درک شده توسط مشتری رابطه مثبت و معناداری با ارزش درکشده و کنترل احساس شده توسط مشتریان و رابطه معکوسی با ریسک ادرک شده در استفاده از این خدمات دارد. در انتها نیز پیشنهاداتی جهت بهبود کیفیت خدمات الکترونیک در شرکتهای کارگزاری ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.