مقاله طبقه بندی عوامل بنیادین در پذیرش و اجرا مدیریت دانش در سازمان ها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طبقه بندی عوامل بنیادین در پذیرش و اجرا مدیریت دانش در سازمان ها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طبقه بندی عوامل بنیادین در پذیرش و اجرا مدیریت دانش در سازمان ها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طبقه بندی عوامل بنیادین در پذیرش و اجرا مدیریت دانش در سازمان ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طبقه بندی عوامل بنیادین در پذیرش و اجرا مدیریت دانش در سازمان ها :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این پژوهش بر اساس مطالعه دقیق عوامل اصلی موفقیت برای اجرای مدیریت دانش که توسط محققان و صاحبنظران گوناگون به صورت نظری و تجربی صورت گرفته است، ۱۲ عامل اصلی و عناصر فرعی هر یک از این عوامل شناسایی شدند. در ادامه بر پایه این عوامل اصلی موفقیت و عناصر مربوطه، یک ابزار در قالب پرسشنامه برای تعیین اهمیت و اولویت آنها از دیدگاه خبرگان حوزه مدیریت دانش توسعه داده شد. به کمک آزمون های آماری پایایی و اعتبار این ابزار از جمله اعتبار ساختاری آن با استفاده از تجزیه و تحلیل عاملی مورد بررسی قرار گرفته و تایید شده است. سپس اهمیت و اولویت این عوامل اصلی موفقیت مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت که بر اساس این تجزیه و تحلیل، رهبری و پشتیبانی مدیریت ارشد و فرهنگ سازمانی به عنوان مهم ترین عوامل اصلی موفقیت و پاداش دهی و ایجاد انگیزه و الگوبرداری از بهترین ها (بهینه کاوی) از کمترین اهمیت و رتبه برخوردار شدند. اهمیت و اولویت (رتبه) این مجموعه عوامل اصلی موفقیت می تواند به عنوان یک راهنما برای سازمان ها ی کشور خصوصا بخش کوچک و متوسط در جهت اولویت بندی و تنظیم فعالیت های مدیریت دانش مورد استفاده قرار گیرد. همچنین محققین می توانند از این ابزار برای درک بهترفعالیت های مرتبط با مدیریت دانش و ایجاد مدل هایی استفاده کنند که به گسترش حوزه مدیریت دانش خواهد انجامید.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.