مقاله سنجش میزان موفقیت سازمان ها با استفاده از مدل امتیازی متوازن (BSC)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله سنجش میزان موفقیت سازمان ها با استفاده از مدل امتیازی متوازن (BSC) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سنجش میزان موفقیت سازمان ها با استفاده از مدل امتیازی متوازن (BSC)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش میزان موفقیت سازمان ها با استفاده از مدل امتیازی متوازن (BSC)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سنجش میزان موفقیت سازمان ها با استفاده از مدل امتیازی متوازن (BSC) :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
در این پژوهش با استفاده از نسل چهارم مدل امتیازات متوازن به ارزیابی عملکرد یک شرکت تولیدی در زمینه تولید پیچ های خودروسازی و سایر صنایع پرداخته شده و هدف آن تعیین میزان موفقیت این شرکت با استفاده از روش امتیازی متوازن است، بگونهای که سهم هر شاخص و هر گروه (منظر) BSC در دستیابی به اهداف و استراتژیهای سازمان فراهم آید و نهایتاً بتوان به این سوال پاسخ داد که میزان موفقیت شرکت پیچ کوبان با استفاده از مدل امتیازی متوازن (BSC) چقدر است؟ مدل ارائه شده در این تحقیق ضمن تجزیه و تحلیل شاخصها در چهار حوزه مالی،مشتریان، فرآیندهای داخلی و رشد و یادگیری، محاسبه امتیاز عملکرد (موفقیت) را در هر حوزه و در کل میسر ساخته است، بگونهای که کاستیهای ناشی از نادقیق و ذهنی بودن و توجه گزینشی مدیران (ارزیابان) را در ارزیابی شاخصهای عملکرد کاهش میدهد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف کاربردی و از نظر ماهیت (روش) توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری این تحقیق کلیه مدیران و سرپرستان شرکت پیچ کوبان و اعضاء جلسه بازنگری مدیریت شرکت میباشند. از آنجایی که جامعه آماری محدود میباشند، تعداد نمونه و جامعه با هم برابرند. بعد از بررسی رزیابی عملکرد در شرکت هدف تعیین شده برای سازمان ۰/۷۵۲۵ بوده و میزان موفقیت سازمان ۰/۸۷۹۹ گردید. همچنین هدف تعیین شده برای حوزه مالی ۰/۷۲۶۹ و میزان موفقیت ۰/۸۳۳۴، برای حوزه مشتریان هدف ۰/۹۴۴۴ و میزان موفقیت ۰/۹۵۲۹، برای حوزه فرآیندهای داخلی هدف ۰/۷۳۸۹ و میزان موفقیت ۰/۷۴۳۳ و برای حوزه رشد و یادگیری هدف ۰/۶ و میزان موفقیت ۰/۶۲ میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.