مقاله گردشگری روستایی ونقش کیفیت خدمات گردشگری در توسعه روستاها و جذب گردشگران (مطالعه موردی: روستای لزور )


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله گردشگری روستایی ونقش کیفیت خدمات گردشگری در توسعه روستاها و جذب گردشگران (مطالعه موردی: روستای لزور ) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله گردشگری روستایی ونقش کیفیت خدمات گردشگری در توسعه روستاها و جذب گردشگران (مطالعه موردی: روستای لزور )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله گردشگری روستایی ونقش کیفیت خدمات گردشگری در توسعه روستاها و جذب گردشگران (مطالعه موردی: روستای لزور )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله گردشگری روستایی ونقش کیفیت خدمات گردشگری در توسعه روستاها و جذب گردشگران (مطالعه موردی: روستای لزور ) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
از انواع مهم و در حال رشد گردشگری ، گردشگریی است که مربوط به روستا و مناطق روستایی می باشد. این نوع گردشگری مربوط به روستا و محیط روستایی و طبیعی نقش مهمی در توسعه پایدار روستایی عبارت از وحدت میان ابعاد اجتماعی ، اقتصادی، فرهنگی و زیست محیطی به منظور بالا بردن سطح معیشت و رفاه مردم روستایی است. این نوع گردشگری از سوئی باعث رونقهمه جانبه روستا است چرا که به توسعه کالبدی روستا و زیر ساختها و مکانهای اقامتی و تفریحی ، رونق اقتصادی ، تنوع کسب وکار در روستا افزوده ، درآمد روستائیان را افزایش داده و باعث رشد اجتماعی و فرهنگی مردم روستایی می شود. اما آنچه جدا ازجاذبه های طبیعی باعث توسعه گردشگری روستایی می شود، تصویر ذهنی گردشگران از مقصد، خدمات گردشگری و کیفیت آنها می باشد. در واقع در صنعت گردشگری بحث مربوط به مثبت تر شدن تصاویر ذهنی گردشگران نسبت بهقبل از سفر و خدمات جایگاه مهمی دارد و نکته ای که حائز اهمیت می باشد، رضایت گردشگران است. رضایت گردشگرتنها زمانی بدست می آید که فرآیندهای مناسب به گونه ای طراحی گردند تا خدمات ارائه شده توقعات و نیازهای آن رابرآورده کند. در این رابطه باید دید تصویر ذهنی گردشگران چگونه است و رضایتمندی گردشگران از خدماتی که ارائهمی شود در چه میزان است، چرا که منجر به شناسایی موانع و محدودیت های توسعه صنعت گردشگری شده و برطرف ساختن این موانع منجر به توسعه گردشگری می شود. این امر در نهایت می تواند سبب رونق اقتصادی منطقه، ایجاد فرصت های شغلی جدید، بهبود ساختارهای زیربنایی و تشکیلات اصولی منطقه و; شود. این مقاله به بررسی و تحلیلتصویر مقصد گردشگر ، کیفیت خدمات گردشگری و اهمیت آن در رضایت و بازگشت دوباره گردشگران به روستای لزور به صورت توصیفی-تحلیلی و مبتنی بر مطالعات اسنادی، مشاهدات میدانی و تکمیل پرسشنامه پرداخته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.