مقاله تاثیر برندسازی در توسعه پایدار شرکت های تجاری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر برندسازی در توسعه پایدار شرکت های تجاری دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر برندسازی در توسعه پایدار شرکت های تجاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر برندسازی در توسعه پایدار شرکت های تجاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر برندسازی در توسعه پایدار شرکت های تجاری :

تعداد صفحات:۹
چکیده:
یکی از مطلوبیت های مشتری در انتخاب یک محصول، برند معتبر است. برندها دارای ماهیت اجتماعی هستند و آن برندی موفق است که افراد اجتماع نسبت به ان حس تعلق و مالکیت داشته باشند و ان برند را از ان خود بدانند. در بسیاری از بازارها، برند هویت ویژه ای برای یک محصول می افریند و انها را به گروه خاصی از جامعه پیوند میدهد، در دنیای امروز و با گسترش اطلاع رسانی هر حرکت و تصمیم گیری سازمان توسط برند آن سازمان مورد ارزیابی قرار میگیرد. برندها به شکل روزافزونی به عنوان سرمایه اصلی بسیاری از کسب وکارها خود را نمایان می سازد. جایگاه برند در کسب وکار و سازمان های تجاری انچنان گسترش یافته است که می توان به مدیریت نوین، مدیریت برندها نام نهاد. برای اینکه یک سازمان در طول چرخه حیات خود موفق باشد باید بتوان یک نام تجاری خوب را برای خود انتخاب، معرفی و حفظ نماید. در مقاله حاضر سعی شده است ابتدا به تعریف برند پرداخته شود و سپس ارزش و جایگاه برند، ایجاد برند، انواع برند و انواع استراتژی های برند مورد بررسی قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.