مقاله تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رفتار مصرف کننده تلفن همراه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رفتار مصرف کننده تلفن همراه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رفتار مصرف کننده تلفن همراه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رفتار مصرف کننده تلفن همراه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رفتار مصرف کننده تلفن همراه :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
هدف از نگارش تحقیق حاضر تاثیر عوامل آمیخته بازاریابی بر رفتار مصرف کننده تلفن همراه می باشد. در پاسخ به مسئله تحقیق که آیا بین عناصر آمیخته بازاریابی و رفتار خرید مصرف کننده رابطه ای وجود دارد؟ به منظور دستیابی به این هدف از مدل مفهومی چهار بعدی کاتلر با متغیرهای محصول، قیمت، توزیع و ارتقا فروش استفاده شده است. بدین منظور مشترکان تلفن همراه شهرستان آمل و بابل به عنوان جامعه تحقیق انتخاب شده اند که تعداد نمونه برابر ۳۸۴ نفر می باشد. روش تحقیق از نوع تحقیق کاربردی و توصیفی می باشد هم چنین از پرسشنامه ۲۳ سوالی برای گردآوری اطلاعات استفاده شده است. و به منظور تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات از نرم افزار اس پی اس اس و لیزرل به کمک آزمون های آلفای کرونباخ، فریدمن و تی تک نمونه ای استفاده شد، نتیجه آزمون آلفای کرونباخ نشان داد که پایایی پرسشنامه مورد تائید می باشد. نتیجه آزمون فریدمن نشان می دهد که مولفه محصول بالاترین رتبه از میان سایر متغیرهای چهارگانه را به خود اختصاص داده است. نتیجه آزمون تی نشان می دهد که رابطه معنی داری بین محصول، قیمت، توزیع، ارتقاء فروش و آمیخته بازاریابی وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.