مقاله برنامه ریزی سناریویی در بنگاه های کوچک و متوسط و کاربرد آن در پیش بینی بازار


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برنامه ریزی سناریویی در بنگاه های کوچک و متوسط و کاربرد آن در پیش بینی بازار دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی سناریویی در بنگاه های کوچک و متوسط و کاربرد آن در پیش بینی بازار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی سناریویی در بنگاه های کوچک و متوسط و کاربرد آن در پیش بینی بازار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی سناریویی در بنگاه های کوچک و متوسط و کاربرد آن در پیش بینی بازار :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف از ارائه این مقاله آشنایی با تفکر و برنامه ریزی سناریویی و تشویق به استفاده از این روش در شرکت های کوچک و متوسط توسط کارآفرینان است. بدلیل ماهیت و اندازه شرکت های کوچک و متوسط، آنها در محیط های پویا و نامعین بیشتر از شرکت های بزرگ فعالیت می کنند. برای حفظ رقابت پذیری آنها مجبورند بتوانند تغییرات محیطی بازار را پیش بینی نمایند و قادر باشند فعالیت های کسب و کار خود را با آنها تطبیق دهند. برنامه ریزی سناریویی ابزاری است که این قابلیت را می تواند ایجاد کند. این ابزار توان شرکت ها را برای مقابله با تغییرات محیطی افزایش می دهد و باعث می شود تصمیم گیرندگان جوانب بیشتری را برای انتخاب بدیل ها در نظر گیرند. مقاله حاضر به بررسی تحلیل سناریویی و کاربرد آن در پیش بینی بازار می پردازد که در راستای این هدف با استفاده از روش تحقیق کیفی ابتدا توضیحاتی در رابطه با روش برنامه ریزی سناریویی، پیشینه تاریخی، کاربردها و چگونگی استفاده از آن ارائه می گردد و سپس به بررسی کاربرد آن در بنگاه های کوچک و متوسط پرداخته خواهد شد و در نهایت مدل تحقیق ارائه می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.