مقاله بررسی نقش استفاده ی آسان از وب سایت ها و رضایت در توسعه ی وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی مثبت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی: شعب مرکزی بانک ملی)


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش استفاده ی آسان از وب سایت ها و رضایت در توسعه ی وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی مثبت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی: شعب مرکزی بانک ملی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش استفاده ی آسان از وب سایت ها و رضایت در توسعه ی وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی مثبت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی: شعب مرکزی بانک ملی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش استفاده ی آسان از وب سایت ها و رضایت در توسعه ی وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی مثبت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی: شعب مرکزی بانک ملی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش استفاده ی آسان از وب سایت ها و رضایت در توسعه ی وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی مثبت در مورد خدمات بانکداری الکترونیک (مطالعه ی موردی: شعب مرکزی بانک ملی) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
این مقاله حاصل یک پژوهش میدانی است و هدف از انجام آن بررسی نقش استفاده ی آسان از وب سایتها و رضایت در توسعه وفاداری مشتریان و تبلیغات شفاهی در مورد خدمات بانکداری الکترونیک بوده است. این نوع تحقیقات برای رفع نیازمندیهای بشر و بهبود و بهینه سازی ابزارها، روشها، اشیاء و الگوها در جهت توسعه ی رفاه و آسایش و ارتقای سطح زندگی انسان مورد استفاده قرار می گیرند. از نتایج این تحقیق نیز می توان در جهت افزایش تمایل مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و اشاعه فرهنگ ان در سطح جامعه استفاده کرد. جهت جمع آوری داده های این تحقیق از پرسشنامه ی استاندارد لویس کاسالو (۲۰۰۸) استفاده شده که شامل ۱۷ سوال با آلفای کرونباخ ۰/۸۶ بوده است. حجم نمونه ۱۷۵ نفر از مشتریان شعب مرکزی بانک ملی بوده اند. داده ها با استفاده از نرم افزار LISREL تجزیه و تحلیل شده و نتایج حاصل از تحقیق نشان داده است که بین تبلیغات شفاهی با رضایت مشتریان ارتباط معنی داری وجود ندارد اما ارتباط بین قابلیت استفاده از وب سایت با رضایت و رضایت مشتریان با وفاداری و وفاداری با تبلیغات شفاهی مثبت و معنی دار بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.