مقاله بررسی علل نارضایتی مشتریان در بانک تجارت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی علل نارضایتی مشتریان در بانک تجارت دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی علل نارضایتی مشتریان در بانک تجارت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی علل نارضایتی مشتریان در بانک تجارت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی علل نارضایتی مشتریان در بانک تجارت :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
امروزه مشتری مداری به یکی از بزرگترین دغدغه های اساسی سازمانی تبدیل شده است. بنابراین پژوهش حاضر درصدد یافتن ابعاد برجسته ای است که بر رضایت مشتریان تأثیر می گذارد و موجب رضایت یا نارضایتی آنان از خدمات ارائه شده می گردد. این تحقیق پس از جستجوی این عوامل، به بررسی میزان تأثیر گذاری هر یک از آنها می پردازد و این ابعاد کلیدی را براساس اهمیتشان رتبه بندی می نماید. تعداد نمونه ی این پژوهش طبق فرمول مورگان ۳۲۲ نفر برآورد گردیده است. در این پژوهش در بخش آمار و برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه و به منظور تجزیه تحلیل داده ها از آزمون ویلکاکسون استفاده شده است، بعلاوه برای رتبه بندی عوامل مؤثر بر رضایت مشتری، از آزمون فریدمن بهره گرفته شده است. نتایج بدست آمده حاکی از لزوم توجه هر چه بیشتر به عوامل محسوس در بانک تجارت دارد همچنین نتایج حاکی از قوت این بانک در جلب اعتماد عمومی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.