مقاله بررسی عوامل تحول سازمانی بر مبنای مدل تشخیص سازمانی (با تأکید بر بانک صادرات)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل تحول سازمانی بر مبنای مدل تشخیص سازمانی (با تأکید بر بانک صادرات) دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل تحول سازمانی بر مبنای مدل تشخیص سازمانی (با تأکید بر بانک صادرات)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل تحول سازمانی بر مبنای مدل تشخیص سازمانی (با تأکید بر بانک صادرات)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل تحول سازمانی بر مبنای مدل تشخیص سازمانی (با تأکید بر بانک صادرات) :

تعداد صفحات:۲۶
چکیده:
تغییر انتظارات مشتریان و افزایش رقابت موجب گردیده سازمان ها به دنبال ایجاد تغییر و تحول بنیادین باشند، تا مزیتی پایدار کسب نمایند. برای دستیابی به این مهم استفاده از مدل تشخیص سازمانی که به منظور مساعدت دست اندرکاران تحول سازمانی مفید است. با توجه به ضرورت ایجاد تغییر و تحول مستمر در صنایع خدماتی، به خصوص نظام بانکداری کشور، در این مقاله به ارزیابی بسترهای تحول بانک صادرات با استفاده از مدل تشخیص سازمانی (ویسبورد) می پردازیم. مدل مذکور، امکان تغییر و تحولات سازمانی را از ۶ منظر بررسی بوده که مبنای طرح فرضیه های پژوهش نیز میباشد: ۶) اهداف، ۲) ساختار، ۳) رهبری، ۴) نظام ارتباطات، ۵) سیستم پاداش و ارتقاء شغلی و ۶) مکانیسم های مفید.رویکرد پژوهش از نوع توصیفی/پیمایشی و جامعه آماری آن، شامل کلیه کارکنان شعب ممتاز منطقه ی یازده بانک صادرات در تهران بوده که با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی ساده تعداد ۱۸۶ مورد انتخاب گردید. برای گردآوری داده ها، از روش بررسی اسناد و مدارک درون سازمانی، و روش میدانی؛ شامل پرسشنامه و مصاحبه استفاده شده و در نهایت، داده های جمع آوری شده، با استفاده از آزمون های آماری متناسب با ماهیت پژوهش مورد بررسی قرار گرفتند.یافته های پژوهش، نشان می دهد چهار عامل اهداف، ساختار، رهبری و مکانیسم های مفید بانک صادرات متحول گردیده است. و تنها دو عامل نظام ارتباطات و سیستم پاداش و ارتقای شغلی مستلزم بررسی و اصلاحاتی می باشند. همچنین، راهکارهایی در جهت تحول سازمانی در بانک صادرات ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.