مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توفیق در حفظ و ارتباط با مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توفیق در حفظ و ارتباط با مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توفیق در حفظ و ارتباط با مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توفیق در حفظ و ارتباط با مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل مؤثر بر توفیق در حفظ و ارتباط با مشتری :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
با گذر از اقتصاد سنتی و شدت یافتن رقابت در ابعادی نوین، مشتری به صورت رکن اصلی و محور تمام فعالیت های سازمان ها درآمده است به گونه ای که از دیدگاه رقابتی بقا و تداوم حیات سازمان ها در گرو شناسایی و جذب مشتریان جدید و نیز حفظ مشتریان موجود بیان می شود. اصل حفظ و ارتباط با مشتری درنظریه های نوین مدیریت به عنوان یکی از جهت گیری های اصلی سازمان های امروزی تلقی می شود، زیرا در عمل با جلب رضایت مشتریان درون و برون سازمان، کارآیی خود را در راستای بهره وری سازمانی به اثبات رسانده است. این مقاله با بررسی مقالات متعدد و انتخاب بیش از ۴۰ مقاله جدید به جست وجوی عوامل موثر بر توفیق در حفظ و ارتباط با مشتری پرداخته است که حاصل این تحقیق نشان داده شده است که مهم ترین عوامل، شامل کیفیت کالا و خدمات، کارکنان فروش، ارتباطات مؤثر، ساختار سازمانی طراحی و تکنولوژی محصول و سبک رهبری می باشد. از بین این عوامل کیفیت کالا و خدمات با درجه اهمیت ۳۶% و کارکنان فروش با درجه اهمیت ۱۶% دارای اولویت بیشتری نسبت به بقیه در حفظ و ارتباط با مشتری داشته است

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.