مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری به فروشگاه های اینترنتی و نقش آنها در تبلیغات شفاهی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری به فروشگاه های اینترنتی و نقش آنها در تبلیغات شفاهی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری به فروشگاه های اینترنتی و نقش آنها در تبلیغات شفاهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری به فروشگاه های اینترنتی و نقش آنها در تبلیغات شفاهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل موثر بر وفاداری به فروشگاه های اینترنتی و نقش آنها در تبلیغات شفاهی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
با توجه به رشد و پشرفت فناوری های اطلاعاتی، بازاریابی و بازارهای خرید فروش سنتی دچار تحولات زیادی شده است. تعملات خریداران محصولات و خدمات با فروشندگان، در حال ورود به شبکه های الکترونیکی است که مزایای زیادی هم برای خریداران و هم فروشندگان دارد. اما آنچه در این میان مهم است، این است که چگونه می توان مشتریان را جذب فروشگاه اینترنتی کرده و همچنین با چه اقداماتی می توان باعث ایجاد رضایت وفاداری در آنها شد؟ زیرا همانگونه که در ادبیات بازاریابی مطرح است، مشتری راضی به فروشگاه وفادار و همچنین باعث تبلیغات شفاهی مثبت خواهد شد. بنابراین هدف این تحقیق، تحلیل عواملی است که باعث ایجاد رضایت و وفاداری مشتریان به سایت های فروش اینترنتی و در نهایت تبلیغات شفاهی توسط آنهاست. جامعه آماری این تحقیق را کلیه کسانی تشکیل می دهند که حداقل یکبار تجربه خرید اینترنتی داشته اند. بنابراین جامعه نامحدود فرض شده حجم نمونه مطابق با این جامعه ۳۸۴ برآورد می شود. جهت تجزیه و تحلیل داده ها و تایید مدل از روش معادلات ساختاری (SEM) و تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است و براساس نتایج تحلیل مسیر، ارتباط میان متغیرها بررسی شده است. نتایج تحقیق نشان داد که دو متغیر اعتماد به سایت و ارزش ادراک شده بر رضایت مشتری از سایت تاثیر دارد. اما فرض تاثیر طراحی وب سایت، اطلاعات ارائه شده، خدمات ادراک شده و امنیت بر رضایت مشتری رد شد. همچنین فرض تاثیر رضایت بر وفاداری مشتری و در نهایت تاثیر وفاداری بر تبلیغات شفاهی مورد پذیرش قرار گرفت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.