مقاله بررسی ارتباط بین مدیریت دانش مشتری وبه اشتراک گذاری دانش درمیان شرکت های بیمه


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ارتباط بین مدیریت دانش مشتری وبه اشتراک گذاری دانش درمیان شرکت های بیمه دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ارتباط بین مدیریت دانش مشتری وبه اشتراک گذاری دانش درمیان شرکت های بیمه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ارتباط بین مدیریت دانش مشتری وبه اشتراک گذاری دانش درمیان شرکت های بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ارتباط بین مدیریت دانش مشتری وبه اشتراک گذاری دانش درمیان شرکت های بیمه :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
به تازگی مدیریت دانش مشتری بطور گسترده ای به عنوان عامل تعیین کننده عملکرد کسب و کاربه رسمیت شناخته شدهاست با این حال دانشی که ازمشتریان سازمان جمع آوری میگردد بی فایده هاست مگراینکه آن به اشتراک گذاشته شود به اشتراک گذاری این دانش درمیان اعضای سازمان تاحدزیادی رقابت این سازمان را تقویت می نماید اگرچه اهمیت دانش به خصوص دانشی که به مشتریان مرتبط است مدت طولانی است که توسط محققان به رسمیت شناخته شده اما تحقیقات دراین زمینه بسیارمحدود است بنابراین مطالعه حاضر به منظور بررسی رابطه بین مدیریت دانش مشتری و به اشتراک گذاری دانش درمیان نمایندگی های بیمه ایران درشهرستان نوروآمل انجام شده است نتایج نشان میدهد که سه بعددانش رابطه مثبت و معناداری بابه اشتراک گذاری دانش دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.