مقاله بررسی رابطه بین ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف کنندگان از کیفیت کالاهای تولید داخل(در شهر شیر از)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف کنندگان از کیفیت کالاهای تولید داخل(در شهر شیر از) دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف کنندگان از کیفیت کالاهای تولید داخل(در شهر شیر از) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف کنندگان از کیفیت کالاهای تولید داخل(در شهر شیر از)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف کنندگان از کیفیت کالاهای تولید داخل(در شهر شیر از) :
تعداد صفحات:۲
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف کنندگان از کیفیت کالاهای تولید داخل انجام شده است. روش تحقیق این پژوهش، توصیفی – همبستگی و ابزار گرداوریاطلاعات، پرسشنامه است. جامعه آماری شامل افرادی که در شهر شیراز زندگی می کنند و از کالاهای تولیدی داخل استفاده می کنند، نمونه مورد مطالعه با توجه به جامعه آماری نامحدود، ۱۵۱ نفر به صورتتصادفی انتخاب شده است. داده های بدست آمده، پس از تکمیل پرسشنامه ها که در شش بخش می باشد،با استفاده از نرم افزارAmos و spss نسخه ۲۱ تجزیه و تحلیل شد. تجزیه وتحلیل داده ها در دو بخش آمار توصیفی و آمار استنباطی انجام شده است. یافته ها نشان می هد که میانگین ارزش درک شده و رضایتمندی مصرف کنندگان به ترتیب،۲/۸۱و۲/۸۶ از ۵ می باشد که پایین تر از حد متوسط می باشد.نتایج حاصل از مدل اندازه گیری تأییدی نشان داد مدل از برازش بسیار خوبی برخوردار است، همچنین با توجه به ضریب رگرسیونی و مقادیر بحرانی فرضیه پژوهش در سطح اطمینان ۹۵ % تایید می شوند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.