مقاله بررسی رابطه تعاملی سرمایه اجتماعی، شناخت و فرصت های کارآفرینانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه تعاملی سرمایه اجتماعی، شناخت و فرصت های کارآفرینانه دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه تعاملی سرمایه اجتماعی، شناخت و فرصت های کارآفرینانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه تعاملی سرمایه اجتماعی، شناخت و فرصت های کارآفرینانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه تعاملی سرمایه اجتماعی، شناخت و فرصت های کارآفرینانه :
تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
کارآفرینی فرآیند کشف، ارزیابی و استفاده از فرصتها بمنظور تولید کالاها و خدمات قابل ارائه در آینده است. در حقیقت، کارآفرینی به معنی مطالعه فرصتهاست. دیدگاه شناخت و فرصتها در کارآفرینی مدتی است که مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است.در این دیدگاه تلاش بر این است تا حوزه مطالعاتی جدیدی در کارآفرینی تعریف شود و بجای توجه به افرادی که سعی می کنند تا کارآفرین شوند به شناخت فرصتها و نقش آنها در انجام فعالیتهای کارآفرینانه توجه شود. مطالعات نشان داده اند که بجای تمرکز بر افرادو ویژگیهای آنها، باید بر تفاوتهای بین افراد در جمع آوری و داشتن اطلاعات مرتبط با فرصتهای کارآفرینی توجه کرد زیرا فرصتها زمینهاصلی و لازمه بروز کارآفرینی هستند. هدف از نگارش مقاله معرفی دیدگاه شناختی در شناسایی فرصتها و تاثیر آن در کارآفرینی می باشد، بر این اساس محققین ضمنمرور مستند و مختصر بر ادبیات موضوعی مربوط به فرصتها در کارآفرینی و موضوعات مرتبط، الگویی منسجم و یکپارچه بمنظور شناسایی، خلق و استفاده از سرمایه اجتماعی و شناخت فرصتها در کارآفرینی پرداخته شد. در این مقاله اعتقاد بر اینست که رفتارکارآفرینانه نتیجه اثر متقابل محیط ها(همانند شبکه های اجتماعی) و تعصبات شناختی مشخص در کارآفرینان می باشد، چرا کهشناخت فردی و سرمایه اجتماعی در درک رفتار کارآفرینانه مهم می باشد. همچنین سعی بر آن خواهد بود تا تا به گسترش این رابطه از طریق کشف چگونگی اثرگذاری عوامل خارجی(همانند سرمایه اجتماعی)، عوامل داخلی(همانند شناخت) و چرایی استفاده بعضی افراد از فرصت ها پرداخته شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.