مقاله راهکار های افزایش خرید ناگهانی مشتریان از طریق محیط فروشگاه


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهکار های افزایش خرید ناگهانی مشتریان از طریق محیط فروشگاه دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهکار های افزایش خرید ناگهانی مشتریان از طریق محیط فروشگاه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهکار های افزایش خرید ناگهانی مشتریان از طریق محیط فروشگاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهکار های افزایش خرید ناگهانی مشتریان از طریق محیط فروشگاه :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
مقاله حاضر چهار عامل موثر بر محیط فروشگاه موسیقی، نور، کارکنان و چینش فروشگاه و دو ویژگی فردی تمایل لذت خریدSETو تمایل خرید ناگهانیIBTبه واسطه تاثیر مثبت و منفی انگیزش، که بررفتار انگیزشی خرید تاثیر می گذارند و خرید ناگهانی را تسریع می کنند، را هدف قرار می دهد. با توجه به مدل مفهومی مقاله، دریافتیم که محیط فروشگاه با تاثیر مثبت و انگیزش، انگیزه خرید ناگهانی را بالا میبرد و متغیرهای شخصیتSET و IBTبا تاثیر مثبت و انگیزش، خرید ناگهانی را تحت تاثیر قرار میدهند.از دیدگاه مدیریتی، مدیران خرد برای افزایش سطح انگیزه خرید در فروشگاه هایشان، در بهبود محیطفروشگاه سرمایه گذاری می کنند و آنها بر افزایش سطح صمیمیت کارکنان فروشگاه، پخش موسیقی مناسب، چینش درست فروشگاه و داشتن فروشگاه هایی با نور کافی تمرکز می کنند تا انگیزه خرید ناگهانی را بالا ببرند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.