مقاله طراحی تجزیه و تحلیل ویژگی های جریان در مبدل کاتالیستی و اثرات جریان برگشتی بر عملکرد موتور


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی تجزیه و تحلیل ویژگی های جریان در مبدل کاتالیستی و اثرات جریان برگشتی بر عملکرد موتور دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی تجزیه و تحلیل ویژگی های جریان در مبدل کاتالیستی و اثرات جریان برگشتی بر عملکرد موتور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی تجزیه و تحلیل ویژگی های جریان در مبدل کاتالیستی و اثرات جریان برگشتی بر عملکرد موتور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی تجزیه و تحلیل ویژگی های جریان در مبدل کاتالیستی و اثرات جریان برگشتی بر عملکرد موتور :

تعداد صفحات:۶
چکیده:
در حال حاضر گرمایش جهانی و آلودگی محیط زیست از بزرگترین دغدغه های جامعه جهانی است درصد بیشتری از آلودگی هوا به سبب انتشار آلاینده های خروجی ناشی از احتراق موتور خودروها می باشد. در این بین مبدل های کاتالیستی نقش بسیار حیاتی را در کاهش گازهای مضر االنیده دارد اما بکارگیری مبدل کاتالیزوری خود باعث افزایش فشار برگشتی اگزوز می شود مقاله حاضر در رابطه با طراحی مدبل کاتالیستی و تجزیه و تحلیل در نرم افزار CFD جهت دستیابی به یک مصالحه بین دو پارامتر بازده فیلتراسیون با فشار برگشتی محدود انجام شده است در نهایت مدل با فشار برگشتی بر روی یک موتور تک سیلندر دیزلی تست شده و عملکدر موتور و مبدل مورد بحث قرار می گیرد از ویژگی بارز این پژوهش بررسی الگوی جریان با ورتسیته کمتر در رسیدن به طرح بهینه مبدل جهت کاهش فشار بگرشتی می باشد بطورکیهم در این مطالعه نشان داده شد که افزایش فشار برگشتی در مبدل باعث افزایش ۱۵ درصدی مصرف ویژه سوخت می شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.