مقاله محدودیت های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله محدودیت های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله محدودیت های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله محدودیت های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله محدودیت های انتشار نوآوری: بازنگری ادبیات موضوعی و مدل یکپارچه :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
هدف از این مقاله ارائه مدلی جهت شناسایی عواملی است که مانع انتشار یک نوآوری در جامعه می شوند.این مدل از توسعه محصول جدید وتئوری بازاریابی اخذ شده است. انتشار فن آوری در سه حوزه کلان(بازار-صنعت)، نیمه کلان (جامعه مصرف کننده) و خرد (مصرف کننده فردی) مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین به شرایط مؤثر برای پذیرش فن آوری جدید بین جوامع و مصرف کننده ها نیز اشارهکرده ایم که عبارتند از شرایط فن آوری، ساختار اجتماعی و یادگیری. این شرایط را به صورت مدلی یکپارچه ادغام کرده ایم تا شرایطی را که مانع انتشار یک نوآوری یا فن آوری جدید می شوند را نمایشدهیم. نتایج تحقیق نشان داد که شرایط پذیرش فن آوری جدید روی اقدامات بازاریابی و استراتژی های رقابتی شرکت ها مؤثر است و می توا ن ب ا استفاد ه ا ز ای ن مد ل ریس ک پذیر ش نوآور ی ر ا در مصرف کنندگان کاهش داد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.