مقاله ارائه مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه و نقش تبلیغات


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه و نقش تبلیغات دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه و نقش تبلیغات  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه و نقش تبلیغات،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدل پیشنهادی برای پذیرش بانکداری همراه و نقش تبلیغات :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
با توجه به رشد سریع تکنولوژی و اینکه زندگی انسانها در عصر حاضر تبدیل به زندگی ماشینی شده است. این نیاز احساس می شود که برخی از فعالیت های روزمره بصورت مستقل از زمان و مکان انجام پذیرند. پیشرفت فناوری و ابزارهای بی سیم، فرصت جدیدی را برای ارائه خدمات نوین بانکی، تحت عنوان بانکداری همراه به وجود آورده است. با توجه به ضریب نفوذ استفاده از موبایل که بالاتر از هر فناوری مشابه دیگری می باشد، بانکداری همراه می تواند مقبولیت خوبی را در بین افراد داشته باشد. اما همچنان که مشاهده می شود، بانکداری همراه بصورت قابل قبولی مورد پذیرش قرار نگرفته است و این مسئله بیانگر وجود شکافی بین وضعیت موجود و وضعیت مطلوب می باشد، لذا نشانگر عدم توجه به برخی از عوامل موثر در پذیرش همراه بانک می باشد. در این تحقیق مدل جدیدی جهت پذیرش همراه بانک ارائه شده است که این مدل برپایه، تئوری یکپارچه پذیرش و استفاده از فناوری می باشد، همچنین به بررسی نقش تبلیغات و آموزش در پذیرش این فناوری و تاثیر آنها، روی دیگر متغییرهای مدل پرداخته شده است. در این پژوهش، ریسک از دو دیدگاه ریسک واقعی و ریسک درک شده بررسی شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.