مقاله بررسی نقش خود تنظیمی تحصیلی در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان شهر بوشهر در سال تحصیلی ۹۲-۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی نقش خود تنظیمی تحصیلی در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان شهر بوشهر در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش خود تنظیمی تحصیلی در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان شهر بوشهر در سال تحصیلی ۹۲-۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش خود تنظیمی تحصیلی در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان شهر بوشهر در سال تحصیلی ۹۲-۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش خود تنظیمی تحصیلی در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان شهر بوشهر در سال تحصیلی ۹۲-۹۳ :

تعداد صفحات:۸
چکیده:
هدف این پژوهش بررسی ابعاد خود تنظیمی تحصیلی در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان شهر بوشهر بود، روشپژوهش از نوع پیمایشی بود. حجم نمونه تعداد ۳۶۲ نفر از دانش آموزان که به صورت نمونه گیری خوشه ای چندمرحله ایانتخاب شدند. جهت گردآوری اطلاعات از پرسشنامه های فرسودگی تحصیلی برسو (۱۹۷۷) و خود نظم دهی تحصیلیکانل (۱۹۸۵) استفاده شد. به منظور تجزیه وتحلیل از نرم افزار SPSS-21 استفاده شد. نتایج تحلیل رگرسیون چندگانهنشان داد که مدل تأثیر ابعاد خود تنظیمی تحصیلی در فرسودگی تحصیلی دانش آموزان معنی دار بود، این مدل ۲۶/۱درصد واریانس فرسودگی تحصیلی دانش آموزان را تبیین می کند. ضرایب نشان داد بعد خود تنظیمی درونی و انگیزشدرونی پیش بینی کننده معنی داری برای فرسودگی تحصیلی دانش آموزان بود ولی بعد انگیزش بیرونی و خود تنظیمیشناختی پیش بینی کننده معنی داری برای فرسودگی تحصیلی نبودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.