مقاله مدیریت دانش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهندسی فرهنگی جامعه


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت دانش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهندسی فرهنگی جامعه دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت دانش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهندسی فرهنگی جامعه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهندسی فرهنگی جامعه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت دانش در صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برای مهندسی فرهنگی جامعه :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
انقلاب اسلامی ایران، به عنوان انقلابی فرهنگی، توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی )ره( و بر پایهه دیه مبهیاسلام طرح ریزی شد و به پیروزی رسید. هدف اساسی انقلاب اسلامی ایران، فراهم آوردن زمینه ها و بسترهای لازم جههت تشهیی،،استقرار و توسعه نظام جمهوری اسلامی در کشور و بازآفرینی و توسعه مفروضات، باورها، اعتقادات و ارزش های اصی، اسلامی بهودهاست. دیدگاه فرهنگی نسبت به انقلاب اسلامی ایران با همان حساسیتهای امام راح، نسبت به مقوله فرهنگ جامعهه توسه ط مقهاممعظم رهبری همواره به عنوان یک اص، مهم مطرح بوده و هست تا جایی که در شعار محهوری امسهان نیهز توسهط ایشهان مقولههفرهنگ را مورد توجه قرار دادند .ییی از ابزارهای مهم فرهنگی در دنیای کنونی رسانه های جمعی هستند که بهه عنهوان اشهاعه دهنهدگان فرهنهگ از سهوی تمهامکشورها مورد توجه خاص قرار دارند . از طرف دیگر مدیریت رسانه ها دیگر با روشهای سنتی جوابگهوی نیهاز هها و الزامهات رقابهترسانه ای یا به عبارت بهتر جنگ رسانه ای نیست . مقوله ای که به ویژه در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته مهندسی و مهدیریترسانه ای دانش بنیان است . مدیریت دانش ابزاری مهم برای کمک به مدیریت بهتر رسانه ملی و در سهط بهالاتر بهرای مهندسهیفرهنگی جامعه است . با عنایت به نقش و اهمیت رسانه همه گیر صدا و سیما در عرصه فرهنگ و مهندسی فرهنگی جامعه در ایهمقاله سعی شده تا نقش مدیریت دانش در مدیریت هرچه بهتررسانه ملی برای مهندسی فرهنگی جامعه بررسی شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.