مقاله مسیر جذب و حفظ مشتری در بانکداری الکترونیکی ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مسیر جذب و حفظ مشتری در بانکداری الکترونیکی ایران دارای ۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مسیر جذب و حفظ مشتری در بانکداری الکترونیکی ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مسیر جذب و حفظ مشتری در بانکداری الکترونیکی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مسیر جذب و حفظ مشتری در بانکداری الکترونیکی ایران :
تعداد صفحات:۹
چکیده:
در این مطالعه یکی از موانع اصلی استفاده کاربران از خدمات الکترونیکی جهت انجام مبادلات و خدمات بانکی در کشورمان ، عدموجود فرهنگ مناسب استفاده از این نوع خدمات و عدم اعتماد به آن است . از این رو محقق درصدد آن است که بررسی نماید اینعدم استقبال به چه دلایلی می باشد که نتایج آن می تواند در جهت حل مسئله کمک نماید . هدف تحقیق حاضر بیان عوامل جذب وحفظ مشتری در بانکداری الکترونیکی ، مزایای بکارگیری آن ، چالش های پیشروی سیستم های بانکی و ارائه راهکار اجرایی فرایندپیاده سازی صحیح بانکداری الکترونیکی در ایران می باشد . مطالعه حاضر از نظر هدف ، کاربردی و از نظر ماهیت و روش ، توصیفی-تحلیلی است و در آن گردآوری اطلاعات از طریق منابع ثانویه ) کتابخانه ای ( انجام پذیرفته است .یافته ها در تحقیق حاضر نشان میدهد ، برقراری ارتباط با مشتریان و تبلیغات بیشتر در مورد استفاده از خدمات الکترونیکی و فواید آنو توجه به پارامتر های کیفیت سیستم و کیفیت خدمات سایت های بانکی منجر به کاهش مدت زمان متوسط انجام خدمات و از عواملموثر بر جذب و رضایت مشتریان می باشد . امید است مطالعه فوق به عنوان گامی هر چند کوچک منجر به توجه بیشتر به مقوله یجذب و حفظ مشتری و راه گشای مطالعات بیشتر در زمینه های مربوط به بانکداری الکترونیکی برای تحقیقات آتی گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.