مقاله مصرف سبز : ابزارها و متغیرها


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مصرف سبز : ابزارها و متغیرها دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مصرف سبز : ابزارها و متغیرها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مصرف سبز : ابزارها و متغیرها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مصرف سبز : ابزارها و متغیرها :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
جنبش بازاریابی سبز از دهه ۰۸۹۱ به شکلی گسترده مورد توجه سازمانها و مصرف کنندگان قرار گرفته است. جامعهی در حالپیشرفت و توجه روز افزون به محیط زیست، باعث شده است که تعداد بسیار زیادی از شرکتها به مفاهیم سبز به عنوان منبعاصلی تغییر استراتژیک توجه کنند و با توجه به نگرانی به وجود آمده، بازار محصولات اکولوژیک در سطح جهانی در حال رشداست. در طول دهههای گذشته نگرانی در مورد محیط زیست به یک موضوع بحرانی در تحقیقات دانشگاهی و به طور فزایندهای بهمسئلهای حیاتی و بسیار مهم برای همه اقشار مردم چه در جایگاه مشتری و چه در جایگاه تولید کننده تبدیل شده است. سازمان-ها با تولید محصولات دوستدار محیط زیست به دنبال کسب مشروعیت اجتماعی هستند، درحالی که مصرف کنندگان به دنبالتأثیرگذاری در بینش جامعه به مسائل زیست محیطی هستند. فعالیت های بازاریابی سبز مانند: برچسب اکولوژیک، نام تجاریاکولوژیک و تبلیغات محیطی، ادراک و آگاهی بهتری در مورد ویژگیهای محصولات سبز ایجاد می کنند و باعث تغییر در رفتارمصرف کنندگان خواهند شد. علاوه بر آنها عواملی در جامعه و افراد مانند: عوامل روانی، اجتماعی، هنجارهای ذهنی و ویژگیهایجمعیت شناختی نیز باعث تغییر در رفتار مصرف کنندگان میشوند. این مقاله سعی در توضیح تأثیر ابزارهای بازاریابی سبز وهمچنین عوامل موجود در جامعه و افراد، بر مصرف سبز مصرف کنندگان دارد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.