مقاله بررسی تأثیر عملکرد کانالهای توزیع بر روی روابط خریدار- فروشندهمطالعه موردی نمایندگی های فروش کارخانه رنگ روناس در شرق استان خوزستان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر عملکرد کانالهای توزیع بر روی روابط خریدار- فروشندهمطالعه موردی نمایندگی های فروش کارخانه رنگ روناس در شرق استان خوزستان دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عملکرد کانالهای توزیع بر روی روابط خریدار- فروشندهمطالعه موردی نمایندگی های فروش کارخانه رنگ روناس در شرق استان خوزستان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عملکرد کانالهای توزیع بر روی روابط خریدار- فروشندهمطالعه موردی نمایندگی های فروش کارخانه رنگ روناس در شرق استان خوزستان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عملکرد کانالهای توزیع بر روی روابط خریدار- فروشندهمطالعه موردی نمایندگی های فروش کارخانه رنگ روناس در شرق استان خوزستان :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
با توجه به اهمیت غیر قابل انکار کیفیت روابط خریدار- فروشنده در بازاریابی مطالعه عوامل موثر بر آن امری ضروری است. هدف اصلی این پژوهش بررسی عملکرد کانال های توزیع بر روابط خریدار – فروشنده می باشد و به آزمون هفت فرضیه می پردازد. قابل ذکر است که پژوهش حاضر از نظر روش و ماهیت، از جمله تحقیقات علی است، به لحاظ اجراء پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی بوده و از مدل یابی معادلات ساختاری برای بررسی روابط بین اجزای مدل بهره برده است، جامعه آماری در این تحقیق، خریداران رنگ از نمایندگان شرکت رنگ روناس در شرق استان خوزستان در سال ۹۱ می باشند. برای رسیدن به اهداف تحقیق، تعداد ۳۰۰ پرسشنامه بین مشتریان توزیع گردید که از این مقدار، تعداد ۲۴۴ پرسشنامه آن مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. در این تحقیق به جز فرضیات تاثیر طبقه بندی، سیاستهای قیمتی و مالی و نیز وابستگی نسبی مشتری بر روی کیفیت روابط سایر فرضیات مورد تایید قرار گرفت. نتایج حاصل از پژوهش گویای این مساله است که مکان فروشگاه، اطلاعات، برخورد پرسنل و وابستگی نسبی توزیع کننده تاثیر مثبت و معناداری بر کیفیت روابط خریدار – فروشنده می گذارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.