مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان مطالعه موردی : صنعت بیمه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان مطالعه موردی : صنعت بیمه دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان مطالعه موردی : صنعت بیمه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان مطالعه موردی : صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان مطالعه موردی : صنعت بیمه :
تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در دنیای رقابتی امروزه، نام تجاری به منزله یک دارایی استراتژیک و بلند مدت برای شرکت ها می باشد که می تواند در مسائل مربوط به ارتباط با مشتری، همانند تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی، مفید واقع شود. در پژوهش حاضر سعی شده است تا به بررسی و ارزیابی تاثیر اعتبار برند بر روی تمایل به تغییر برند و تبلیغات شفاهی مشتریان صنعت بیمه پرداخته شود و اینکه اعتبار برند از چه راهی می تواند بر این دو تاثیر گذار باشد. جامعه آماری این تحقیق کلیه مشتریان بیمه بدنه خودرو شرکت های بیمه ای ایران، آسیا، البرز، دانا و پارسیان می باشد که از شهریور ماه تا بهمن ماه سال ۹۱ به این شرکت ها مراجعه کرده اند که تعداد آن بیش از صد هزار نفر برآورد شده است. حجم نمونه مورد نظر طبق فرمول، ۳۸۴ نفر می باشد. روش نمونه گیری مورد استفاده در این پژوهش، روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای می باشد. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه بوده است. برای ارزیابی روایی پرسشنامه از روش روایی قضاوتی و همچنین از تحلیل عاملی تاییدی استفاده شده است که نتایج حاکی از تایید روایی ابزار تحقیق می باشد. جهت انجام پایایی در این تحقیق، از روش سازگاری درونی استفاده شده که میزان آلفای کرونباخ برای پرسشنامه کلی و برای هر کدام از متغیرها به صورت جداگانه بالاتر از ۰/۷ گزارش شد که حاکی از تایید پایایی پرسشنامه تحقیق می باشد. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزارهای SPSS statistics17 و LISREL8.54 استفاده شد. در نهایت مشخص شد که اعتبار برند از طریق تعهد مستمر منجر به کاهش تمایل به تغییر برند می شود و همچنین اعتبار برند از طریق رضایت و وفاداری منجر به افزایش تبلیغات شفاهی در بین مشتریان شرکت های بیمه ای ذکر شده می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.