مقاله پاسخ مشتریان به تبلیغات طنز آمیز و شخصی سازی شده مطالعه موردی بانک ملت استان سمنان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
20 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پاسخ مشتریان به تبلیغات طنز آمیز و شخصی سازی شده مطالعه موردی بانک ملت استان سمنان دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پاسخ مشتریان به تبلیغات طنز آمیز و شخصی سازی شده مطالعه موردی بانک ملت استان سمنان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پاسخ مشتریان به تبلیغات طنز آمیز و شخصی سازی شده مطالعه موردی بانک ملت استان سمنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پاسخ مشتریان به تبلیغات طنز آمیز و شخصی سازی شده مطالعه موردی بانک ملت استان سمنان :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
در تحقیق حاضر سعی شده است تا پاسخ های عاطفی مراجعان نسبت به سرگرمی و شخصی سازی در تبلیغات و تاثیر حاصله آن را بر ارزش های درک شده و مقاصد رفتاری بسنجد. جامعه آماری این تحقیق مشتریان بانک ملت استان سمنان بودند، نمونه آماری شامل ۴۶۷ پرسشنامه جمع آوری شده از طریق روش خوشه ای تصادفی بود. تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر نحوه گردآوری داده ها از نوع توصیفی – پیمایشی می باشد. پایایی پرسشنامه توسط آلفای کرونباخ ۰/۹۴۱ محاسبه و با استفاده از روایی سازه و محتوا، روایی پرسشنامه تاییدشد. برای آزمون فرضیات، از همبستگی و مدل یابی معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج این تحقیق نشان داد شخصی سازی در تبلیغات ، پاسخ های عاطفی را در مراجعان القا می کند. پاسخ های عاطفی القا شده تاثیر مثبتی بر ارزش های درک شده و مقاصد رفتاری دارد. ارزش سودمند گرایی و ارزش لذت گرایی تاثیر نسبتاً مشابه ای بر مقاصد رفتاری دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.