مقاله ارائه برنامه راهبردی ساماندهی محدوده مسیل کن به منظور توسعه گردشگری با استفاده از (A’WOT) (مطالعه موردی: محدوده منطقه ۱۸ شهر تهران)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه برنامه راهبردی ساماندهی محدوده مسیل کن به منظور توسعه گردشگری با استفاده از (A’WOT) (مطالعه موردی: محدوده منطقه ۱۸ شهر تهران) دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه برنامه راهبردی ساماندهی محدوده مسیل کن به منظور توسعه گردشگری با استفاده از (A’WOT) (مطالعه موردی: محدوده منطقه ۱۸ شهر تهران)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه برنامه راهبردی ساماندهی محدوده مسیل کن به منظور توسعه گردشگری با استفاده از (A’WOT) (مطالعه موردی: محدوده منطقه ۱۸ شهر تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه برنامه راهبردی ساماندهی محدوده مسیل کن به منظور توسعه گردشگری با استفاده از (A’WOT) (مطالعه موردی: محدوده منطقه ۱۸ شهر تهران) :

تعداد صفحات:۲۱
چکیده:
رود دره کن، در کنار چهار روددره شمالی- جنوبی دیگر تهران شامل: (فرحزاد، درکه، دربند -ری، دارآباد- بی بی شهربانو ) یکی از محورهای طبیعی، عملکردی- حرکتی شهر تهران شناخته شده است. این تحقیق با هدف ارائه برنامه ساماندهی مسیل کن به منظور توسعه گردشگری در منطقه ۱۸ به انجام رسید. بدی ن منظور در گام نخست از تلفیق دو روش AHP (تحلیل سلسله مراتبی) و SWOT (تجزیه و تحلیل نقاط قوت و ضعف و فرصت ها و تهدیدات) استفاده شده است. روش A’WOT از تلفیق روش های AHP و SOWT حاصل می شود. پس از تحلیل نهایی در نرم افزار Expert Choice، مشارکت مردمی و آموزش محیط زیستی از گزینه های برتر در این منطقه برای زیر ساخت های توسعه گردشگری پایدار شناخته شده است. در این تحقیق کار شناسایی عوامل (داخلی و خارجی) به روش (SWOT) با استفاده از ابزار پرسشنامه و به روش دلفی (انتخاب خبرگان) به انجام رسید و برای اخذ تصمیم مناسب در این پژوهش با توجه به اطلاعات قسمت های قبل و بهره گیری از ماتریس SPACE در موقعیت تهاجمی قرار گرفت و سپس چهار راهبرد با توجه به نتایج تجزیه و تحلیل های به عمل آمده در قالب جدول (QSPM) مبتنی بر شرایط تهاجمی پیشنهاد شد. با ملحوظ داشتن شرایط فنی، اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی در زمان اجرای این مطالعه که در روش (SWOT) از آن به عنوان نمره جذابیت یاد می شود، استراتژی «برگزاری مناقصه جهت جذب و مشارکت بخش خصوصی با هدف سرمایه گذاری و احداث فضای اکوتوریستی مناسب در اراضی اطراف مسیل کن» با امتیاز ۱۷/۳۲ به عنوان اولین اقدام راهبردی در حال حاضر پیشنهاد گردید و در پایان جدول هدف گذاری EMP ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.