مقاله روشهای دستیابی سریعتر به نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله روشهای دستیابی سریعتر به نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله روشهای دستیابی سریعتر به نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روشهای دستیابی سریعتر به نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله روشهای دستیابی سریعتر به نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط :

تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
یکی از برجسته ترین ویژگیهایی که در طول دو دهه اخیر در بسیاری از اقتصادها ظهور پیدا کرده نقش و جایگاه شرکتهایکوچک و متوسط ) SMEs ( است . این شرکتها که پشتوانهی اصلی اقتصاد در فرایند صنعتی شدن و مهد تحول و نوآوری وپیشرو در ابداع فناوریهای جدید هستند برای اقتصادهای در حال توسعه بسیار مهم و ضروری اند . از طرفی این شرکتها بایدبرای بقای بیشتر از چند سال خود در بازار در مقابل رقبای بزرگ از طریق استفاده از فناوریهای جدید و همچنین نوآوری برمقیاس اندازه غیر اقتصادیشان غلبه کنند . در واقع SME ها بر این عقیدهاند که نوآوری در فرایند و محصولات جریان اصلیحیات آنها است . اما تحقیقات و مطالعات زیادی نشان میدهد بسیاری از شرکتهای کوچک و متوسط با وجود سرمایه قابل توجهدر تحقیق و توسعه ، مشکل دستیابی به نوآوری دارند . بنابراین این شرکتها باید تلاش کنند تا فرهنگ مناسب ، ساختار ،محرکها ، سیستمها و فرایندهای مناسب را که منجر به تسهیل نوآوری میشود و عملکرد سازمانی آنها را افزایش میدهد ، پدیدآورند . و ما در این مقاله به بررسی فرایند نوآوری در چارچوب استراتژی ، فرهنگ سازمانی و سبکهای رهبری به عنوان محرک-های نوآوری در شرکتهای کوچک و متوسط میپردازیم . در نهایت و با گردآوری و مطالعه تحقیقهای مرتبط ، این نتیجه ثابتشد که شرکتهایی که به عملکرد بالاتری رسیده بودند ، تاکید بیشتری بر ویژگیهای استراتژی ، رهبری و فرهنگ سازمانیداشتهاند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.