مقاله واکاوی و تبیین جایگاه فناوری اطّلاعات و ارتباطات در مدیریت کارآمد شهری به منظور تثبیت معماری شهری


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله واکاوی و تبیین جایگاه فناوری اطّلاعات و ارتباطات در مدیریت کارآمد شهری به منظور تثبیت معماری شهری دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله واکاوی و تبیین جایگاه فناوری اطّلاعات و ارتباطات در مدیریت کارآمد شهری به منظور تثبیت معماری شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله واکاوی و تبیین جایگاه فناوری اطّلاعات و ارتباطات در مدیریت کارآمد شهری به منظور تثبیت معماری شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله واکاوی و تبیین جایگاه فناوری اطّلاعات و ارتباطات در مدیریت کارآمد شهری به منظور تثبیت معماری شهری :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
علاوه بر موضوعاتی همچون محیط زیست، حمل و نقل، ایمنی و برنامه ریزی شهری، یکی از عوامل مهمّی که تأثیر فزاینده و تعیین کنندهای بر عوامل سازنده شهری دارد، مدیریت شهری است. مسائل بسیاری در شهرها وجود دارد که برای حلّ آنها، وجود مدیریت شهری ضروری است. گستردگی و پیچیدگی مسائل شهری و رشد و توسعه روزافزون شهرها، مدیریت امور شهر را به وظیفهای دشوار تبدیل نمودهاست. در دو دهه اخیر، واژه فناوری اطّلاعات و ارتباطات به عنوان یک پدیده نوظهور و قدرتمند، جایگاه جهانی خود را پیدا کرده است و از هم اکنون انتظار میرود در ساختارهای فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و همچنین در بنیانهای سنّتی اداره جوامع، تحوّلات اساسی رخ دهد و سیستم جدیدی از مدیریت معرفی گردد تا به تبع آن بر پایداری معماری شهری افزوده گردد. در این تحقیق ضمن تشریح مفاهیم فناوری اطّلاعات و ارتباطات و مدیریتشهری، بیان میشود که کارکردهای فناوری چگونه میتواند مدیران شهری را در طرّاحی و مدیریت کلانشهرها یاری نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.