مقاله نقش NGO ها و رسانه ها در فرهنگ سازی محیط زیستی


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش NGO ها و رسانه ها در فرهنگ سازی محیط زیستی دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش NGO ها و رسانه ها در فرهنگ سازی محیط زیستی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش NGO ها و رسانه ها در فرهنگ سازی محیط زیستی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش NGO ها و رسانه ها در فرهنگ سازی محیط زیستی :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
سازمان مردم نهاد، سازمانی با شخصیت حقوقی مستقل،غیر دولتی، غیر انتفاعی و غیر سیاسی است که برای انجام فعالیتهایداوطلبانه با گرایش فرهنگی، اجتماعی، مذهبی، بشردوستانه و بر اساس قانونمندی واساسنامه مدون، رعایت چارچوب قوانینموضوعه کشور و مفاد آیین نامه های اجرایی آن فعالیت می کند.رشد سطح دانش و گسترش فناوری های نوین وحفظ و پایداری محیط زیست و منابع پایه تجدید شونده، از مواردی هستند کهبرای رسیدن به توسعه نقش اساسی دارند. علاوه برآن منابع انسانی، پایه اصلی سرمایه و ثروت هر ملت محسوب می گردند. چرا کهاندیشه و تفکر دررابطه با منابع انسانی، باعث می شود که این منابع ، فناناپذیرتلقی گردند و برخلاف سایر عوامل تولید که هر چهبیشتر برداشت شوند کاهش می یابند،بااستفاده بیشترازاین منابع ،قطعا کشورتوسعه یافته ترشده بطوریکه می تواند مظهر خلاقیت ها ونوآوری های چشمگیری نیزدراین زمینه ها باشد. برای دستیابی به این اهداف، ضروری است تمهیدات لازم جهت، تقویت و حمایت از سازمانهای مردم نهاد (NGO) برای ارائه خدمات درزمینه حفظ محیط زیست اندیشیده شود. بدین منظور، راههای چگونه استفاده کردن ازنیروهای انسانی بویژه تحصیل کردهبخش کشاورزی ومنابع طبیعی، درجهت فرهنگ سازی ومشارکت بیشتر مردم موردنظراین مقاله می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.