مقاله کدام سبک زندگی اینترنتی از تبلیغات اینترنتی بیشتر و کدام کمتر اجتناب می کند؟


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کدام سبک زندگی اینترنتی از تبلیغات اینترنتی بیشتر و کدام کمتر اجتناب می کند؟ دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کدام سبک زندگی اینترنتی از تبلیغات اینترنتی بیشتر و کدام کمتر اجتناب می کند؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کدام سبک زندگی اینترنتی از تبلیغات اینترنتی بیشتر و کدام کمتر اجتناب می کند؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کدام سبک زندگی اینترنتی از تبلیغات اینترنتی بیشتر و کدام کمتر اجتناب می کند؟ :

تعداد صفحات:۲۲
چکیده:
تفاوت های فردی در حوزه شناخت، احساس و رفتار، نیازمند بررسی های عمیق جهت تدوین استراتژی های مرتبط با افراد مذکور می باشد. از آنجایی که طبق ادبیات، پژوهش های مرتبط با سبک زندگی افراد از مطالعه متغیرهای جمعیت شناختی آنها سودمندتر است، ضرورت بررسی آن قبل از هر تصمیمی قابل توجه است. از طرفی روندهای منفی در مورد نرخ کلیک بر ضرورت انجام این پژوهش صحه می گذارد. هدف این مطالعه بررسی این بود که افراد موجود در کدام سبک زندگی اینترنتی از تبلیغات اینترنتی بیشتر اجتناب می کنند. در این خصوص، یک پیمایشی از ۴۱۲ نفر از دانشجویانی که با اینترنت سروکار داشتند در این مطالعه مشارکت نمودند. روش مدل یابی معادلات ساختاری برای بررسی اعتبار سازه های پژوهش و رگرسیون چندگانه برای آزمون فرضیه مورد استفاده قرار گرفت. با توجه به نتایج به دست آمده، افراد باسبک زندگی اینترنتی علاقه محور بیشتر از افراد سایر سبک ها از تبلیغات اینترنتی اجتناب می کنند. بعد از آن سبک زندگی نوطلب، اهمیت محور، معاشرت طلب، نیازمحور، سرگرمی خواه و بی علاقه محور به ترتیب از تبلیغات اینترنتی اجتناب می کنند. این مطالعه اجتناب از تبلیغات اینترنتی توسط سبک های زندگی اینترنتی را برای اولین بار مورد بررسی داده است و اولین تلاش برای بررسی اینکه کدام سبک زندگی اینترنتی از تبلیغات اینترنتی بیشتر اجتناب می کند می باشد. همچنین اولین مطالعه ای است که داده های پژوهش را با توجه به تاثیر قابل توجه متغیر مربوط به آزمودنی متوسط ساعات استفاده از اینترنت ، تعدیل نموده و تاثیر این متغیر را کنترل کرده و تحلیل نموده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.