مقاله مقایسه روش آمار ناپارامتریک و روش ریاضی OWAدر رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مطالعه موردی: خریداران جاروبرقی ال جی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مقایسه روش آمار ناپارامتریک و روش ریاضی OWAدر رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مطالعه موردی: خریداران جاروبرقی ال جی دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه روش آمار ناپارامتریک و روش ریاضی OWAدر رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مطالعه موردی: خریداران جاروبرقی ال جی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه روش آمار ناپارامتریک و روش ریاضی OWAدر رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مطالعه موردی: خریداران جاروبرقی ال جی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه روش آمار ناپارامتریک و روش ریاضی OWAدر رتبه بندی عوامل موثر بر تصمیم خرید مطالعه موردی: خریداران جاروبرقی ال جی :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
با توجه به ورود نام های تجاری گوناگون به بازار، رقابت شدیدی میان تولید کنندگان برای تاثیر گذاری در تصمیم نهایی مصرف کننده هنگام خرید لوازم خانگی در ایران وجود دارد. شناسایی عوامل تاثیر گذار بر تصمیم خرید مصرف کننده، به تولیدکنندگان کمک می کند تا بتوانند محصولات خود را براساس سلیقه بازار هدف طراحی کرده و استراتژی های مناسب که منجر به افزایش فروش و سهم بازار بیشتر می شود را اتخاذ نمایند. در حال حاضر شرکت های موجود در بازار لوازم جانگی ایران با اتکا بر نتایج حاصل شده از سایر کشورها، استراتژی های گوناگون را تجربه کرده که با توجه به تفاوت ایران با سایر کشورها در ابعاد فرهنگی، اجتماعی، مذهبی و ; این استراتژی ها گاهاً منجر به پایین آمدن میزان فروش و از دست دادن سهم بازار می گردند و برای جبران آن هزینه و زمان زیادی صرف می گردد.در این تحقیق، با در نظر گرفتن مدل رفتار خرید مصرف کننده کاتلر به بررسی میزان تاثیر هر یک از ۴ گروه اصلی آمیخته بازاریابی ( که عبارتند از : محصول، قیمت گذاری، توزیع و ترویج) بر تصمیم خرید مصرف کننده ایرانی هنگام خرید لوازم خانگی که در این تحقیق محصول جاروبرقی مورد مطالعه می باشد پرداخته و سپس این گروه از عوامل و همچنین عوامل تاثیر گذار زیر مجموعه هر یک از این گروه ها نیز براساس میزان اهمیت آنها و با استفاده از روش آماری ناپارامتریک و همچنین روش ریاضی OWA رده بندی و نتایج حاصل از دو روش با یکدیگر مقایسه می گردند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.