مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان در بانک های خصوصی و دولتی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
صنعت بانکداری یکی از مهمترین بخش های اقتصادی است که، توسعه اقتصاد کشور تا حد زیادی بهعملکرد آنها بستگی داشته و آنها در این زمینه نقش اساسی دارند. بانک ها به عنوان واسطه منابع پولی درکنار بورس و بیمه از ارکان اصلی بازارهای مالی شمرده می شوند.این تحقیق با توجه به اهمیت مشتریان در صنعت بانکداری تاثیر متغیرهای کیفیت محیطی و خدمات را بررضایتمندی و وفاداری رفتاری و نگرشی مشتریان در بانک های استان گیلان مورد بررسی قرار گرفته و برگرفته از مدل پولاک، باربارا و توماس کاتر طراحی و انجام گردیده است.این تحقیق از لحاظ روش و اجرا از نوع توصیفی تحلیلی با تاکید برشاخه همبستگی و از نظر هدف از نوعکاربردی است. جامعه آماری تحقیق، کلیه مشتریان بانک های دولتی و خصوصی استان گیلان بوده و دادههای مورد نظر از طریق پرسشنامه مطبق با طیف پاسخی پنج گزینه ای لیکرت جمع آوری گردیده است.جهت تجزیه و تحلیل داده ها نیز از روش مدل سازی معادلات ساختاری استفاده گردید و تمامی فرضیه هامورد تایید قرار گرفتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.