مقاله بررسی رابطه ی بین توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی (مطالعه ی موردی: شعب بانک ملی استان گیلان)


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی رابطه ی بین توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی (مطالعه ی موردی: شعب بانک ملی استان گیلان) دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه ی بین توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی (مطالعه ی موردی: شعب بانک ملی استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ی بین توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی (مطالعه ی موردی: شعب بانک ملی استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ی بین توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی (مطالعه ی موردی: شعب بانک ملی استان گیلان) :

تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
توانمندسازی کارکنان و نقش آن در یادگیری بانک ها از اهمیت خاصی برخوردار است . بنابراین هدفپژوهش حاضر بررسی رابطه بین توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی در شعب بانک ملی استان گیلانمی باشد. در این تحقیق برای گردآوری داده ها از مطالعه میدانی (از طریق پرسشنامه) استفاده می شود. جامعه یآماری پژوهش حاضر را شعب بانک ملی در استان گیلان ،که ۸۹ شعبه می باشند تشکیل می دهند، که بااستفاده از فرمول کوکران حجم نمونه ۷۲ شعبه تعیین شد. ،به هریک از شعب ۴ پرسشنامه ودر مجموع ۲۸۸پرسشنامه به روش تصافی ساده، توزیع شد و تعداد ۲۷۳ پرسشنامه از این تعداد عودت داده شد. اطلاعات بدستآمده با انجام محاسبات آماری توصیفی و استنباطی(ضریب همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون) مورد تجزیه وتحلیل قرار گرفت. نتایج حاکی از وجود ارتباط معنادار بین توانمندسازی روانشناختی با یادگیری سازمانی شعببانک ملی استان گیلان است. همچنین در میان مولفه های توانمندسازی، احساس اعتماد داشتن با ضریب همبستگی ۰/۵۷۹، احساس معنی دار بودن با ضریب همبستگی ۰/۴۵۱، احساس موثر بودن با ضریب همبستگی ۰/۴۶۳ و احساس شایستگی با ضریب همبستگی ۰/۲۶۹ به ترتیب بیشترین همبستگی را با یادگیری سازمانی داشته اند و بین احساس خود تعیینی و یادگیری سازمانی ارتباط معناداری وجود ندارد. همچنین نتایج تحلیلرگرسیون حاکی از آن است که متغیر های اعتماد داشتن، معنی دار بودن و موثر بودن بهترین پیش بینی کنندههای میزان یادگیری سازمانی شعب بانک ملی استان گیلان محسوب می شوند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.