مقاله بررسی درس کار فن آوری پایه ششم از دیدگاه معلمان پایه ششم ناحیه ۳ شهر اصفهان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی درس کار فن آوری پایه ششم از دیدگاه معلمان پایه ششم ناحیه ۳ شهر اصفهان دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی درس کار فن آوری پایه ششم از دیدگاه معلمان پایه ششم ناحیه ۳ شهر اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی درس کار فن آوری پایه ششم از دیدگاه معلمان پایه ششم ناحیه ۳ شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی درس کار فن آوری پایه ششم از دیدگاه معلمان پایه ششم ناحیه ۳ شهر اصفهان :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
یکی از حوزه های یادگیری که باعث تربیت افزادموثر برای ورود به بازار کاروافزایش تولیدملی می شود، حوزه یادگیری کاروفناوری می باشد،باتوجه به رشد سریع علوم وفنون ، تغییراتی دردنیای کارکه به همراه مفاهیمی چون توسعه پایدار، آموزش مادام العمر، آموزش برای همه وفرصت های برابر، کارشایسته ودستیایب به رشد و توسعه همه جانبه، ضرورت دارد. ازاین رو افرادباید به طور مستمر، دانش ، مهارت ونگرش خودرا براساس برنامه ریزی دقیق توسعه دهند(احمدی ، ۱۳۸۰) .لذا وزارت آمورش وپرورش بایستی برای تربیت دانش آموزان تلاش نموده وباید به حوزه کاروفناوری درهمه مقاطع تحصیلی پرداخته شود. امروزه باورودفناوری های نوین آموزشی وبه خصوص دسترسی به اینترنت دربین جوامع فراگیری درمدارس وتاثیرپذیری آن ها ازفرهنگ های جهانی وغیربومی، موقعیتی به وجودامده است که آموزش وپرورش ناگزیراست تاکارکردهای نوینی رامتناسب با نیازهای زمان برای خود برگزیندووظیفه دارد برنامه های آموزشی و درسی علوم رابه نحوی ساماندهی کندکه همه توانایی های شناختی وشخصیتی دانش آموزان رشدکرده وبابهره گیری از مزایای علوم وفناوری ، توانمندی های لازم رابرای رویارویی باتحولات جدیدکسب نماید( براون ، ۱۹۷۵)؛ اماشواهد موجودنشان می دهد که اغلب دانش آموزان فاقد این ویژگی هستندوبه عبارت دیگربرنامه های آموزشی علوم نتوانسته است روحیه علمی وکاوشگری، آفرینندگی وخلاقیت رادردانش آموزان پرورش دهد( بروفر، ۱۳۸۲).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.