مقاله بررسی مسائل مرتبط با آموزش وپرورش چند فرهنگی با تاکید بر رویکرد تلفیق در برنامه های درسی مدارس ابتدایی ناحیه ۶ شهرستان اصفهان


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مسائل مرتبط با آموزش وپرورش چند فرهنگی با تاکید بر رویکرد تلفیق در برنامه های درسی مدارس ابتدایی ناحیه ۶ شهرستان اصفهان دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مسائل مرتبط با آموزش وپرورش چند فرهنگی با تاکید بر رویکرد تلفیق در برنامه های درسی مدارس ابتدایی ناحیه ۶ شهرستان اصفهان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مسائل مرتبط با آموزش وپرورش چند فرهنگی با تاکید بر رویکرد تلفیق در برنامه های درسی مدارس ابتدایی ناحیه ۶ شهرستان اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مسائل مرتبط با آموزش وپرورش چند فرهنگی با تاکید بر رویکرد تلفیق در برنامه های درسی مدارس ابتدایی ناحیه ۶ شهرستان اصفهان :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
تغییرات اقتصادی، سیاسی، اجتماعی – فرهنگی جوامع به گونه ای است که سازمان هاومدیریت آن ها را بادگرگونی فوق العاده مواجه ساخته ، تغییرات مهمی مانند گرایش به انعطاف پذیری، عدم تمرکز، رقابتی شدن تولیدات وخدمات و ظهورالگوهای جدیدمبتنی برالگوی مدیریت کیفیت جامع نگرو ازهمه مهم ترفراگیرمحوری، ازویژگی های نظام جدید تولیدف مصرف وسرمایه گذاری است. عوامل فوق باعث شده نظام های آموزشی نیز به بازنگری درسیاسیت هاوبرنامه ریزی های خود بپردازند .توسعه اجتماعی، علمی ، سیاسی هرجامعه ای درگروتوسعه منابع انسانی آن است. متخصصان واندیشمندان هرجامعه ای شاخص ترین بخش منابع انسانی راتشکیل می دهند، بدون سرمایه گذاری درتامین نیروی انسانی کارآمد، پیشرفت بقای جامعه محقق نخواهدشد(همایش ، ۱۳۸۱).هدف این مقاله بررسی مسائل مرتبط باآموزش وپرورش چندفرهنگی وارتباط آن بابسترهای موردنیازدرکاربست رویکردی تلفیق دربرنامه ی درسی مدارس ابتدایی شهرستان اصفهان می باشد. تحقیق حاضرازنظرهدف ، کاربردی وبه لحاظ شیوه گردآوری اطلاعات، توصیفی ازنوع پیمایشی است . برای رسیدن به این هدف، نظرات ۱۶۵ نفرازمعلمان مدارس ابتدایی، ازطریق بهره گیری ازرویکردی کمی ( پرسشنامه )محقق ساخته، استفاده شده ، داده های دردبستان های شهرستان اصفهان جمع آوری وسپس به تجزیه وتحلیل آن ها اقدام گردید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.