مقاله بررسی نقش شاخص های مربوط به معلم در عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان سوم راهنمایی براساس چارچوب مطالعات تیمز(Timss)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش شاخص های مربوط به معلم در عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان سوم راهنمایی براساس چارچوب مطالعات تیمز(Timss) دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش شاخص های مربوط به معلم در عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان سوم راهنمایی براساس چارچوب مطالعات تیمز(Timss) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش شاخص های مربوط به معلم در عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان سوم راهنمایی براساس چارچوب مطالعات تیمز(Timss)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش شاخص های مربوط به معلم در عملکرد تحصیلی ریاضی دانش آموزان سوم راهنمایی براساس چارچوب مطالعات تیمز(Timss) :
تعداد صفحات:۴
چکیده:
امروزه فرایند جهانی شدن راه را به سوی جامعه ای دانش مدار می گشاید که در آن دانش محور توسعه هر جامعه ای خواهد بود دانش پژوه (۱۳۸۵) موفقیت هر نظام آموزشی را در حد تعیین کننده ای در گرومهارت های حرفه ای معلم می داند از این رو می توان گفت : معلم مهم ترین عنصر نظام آموزشی در فرایند یاددهی یادگیری ومعمار اصلی نظام آموزشی است در همین رابطه از دیدگاه باقری (۱۳۸۰) معلم آخرین حلقه در فرایند عملی سازی نظریه های تربیتی وواسطه نظام آموزش وپرورش و دانش آموزان است وکسی است که برای جهت دهی به تجارب آموزشی دانش آموزان رسما مامور گردیده است لذابه علت نقش بنیادی دروس ریاضی وعلوم در ایجاد انگیزه ورغبت نسبت به مباحث علمی وعلم آموزی در سال های اولیه آموزش ویادگیری و نیز نقش این دروس در پیشرفت های گوناگون علمی وفن آوری در جهان معاصر توجه به فرایند آموزش این دروس حائز اهمیت می باشد. همین مساله باعث گردیده که کشورهای مختلف جهان در مراکز ارزشیابی ملی پیشرفت تحصیلی خود به ارزشیابی دروس ریاضی وعلوم بپردازند به ویژه در سطح بین المللی نیز انجمن بین المللی ارزشیابی پیشرفت تحصیلی ریاضیات وعلوم به انجام مطالعات تطبیقی (آزمون تیمز TIMSS) دراین دو درس توجه ویژه مبذول داشته اند لذا به دلیل توجه ویژه پژوهشگاه تعلیم وتربیت ایران براین مطالعات دراین پژوهش نقش آفرینی معلم را براساس چارچوب پرسشنامه دبیر ریاضی TIMSS2007 که شامل سه شاخص : ۱) آمادگی ونحوه ی تدریس معلم ۲) استفاده از وسایل کمک آموزشی ۳) پیشینه علمی معلم بوده است مورد بررسی قرار داده ایم .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.