مقاله نقش معلم به عنوان مدیر تغییر برنامه درسی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش معلم به عنوان مدیر تغییر برنامه درسی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش معلم به عنوان مدیر تغییر برنامه درسی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش معلم به عنوان مدیر تغییر برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش معلم به عنوان مدیر تغییر برنامه درسی :
تعداد صفحات:۴
چکیده:
((خداوند هیچ چیزی رادرقومی دگرگون نمی سازد، مگرآنکه آنان درخودتغییر بدهند)) (رعد ۱۱).نتیجه نواوری وتغییر موفقیت آمیز، تکامل است واین بدین معناست که تغییر، اساس آفرینش وهستی را تشکیل می دهد. روشن است که مدیران و معلمان سازمان های آموزشی، نقش اساسی درنوآوری وتغییرات ایفامی کنند.امروزه نظام آموزش وپرورش، بنابه ضرورت اجتماعی ، یکی ازسازمان های پیچیده وبزرگ اجتماعی درهرکشوری محسوب می شود( صافی، ۱۳۸۲). اگرجامعه ای بخواهدنظام اقتصادی، صنعتی، سیاسی و اجتماعی خویش را دگرگون سازی وآن را بامقتضیات ونیازمندی های جدید، همساز نماید، ناچاراست سیاست جامعی رادرتوسعه نیروی انسانی داشته باشد واین جزازطریق تعلیم وتربیت ، میسرنیست (آقازاده ، ۱۳۸۱) .نظریه مایکل فولن راباعنوان ((مراحل برنامه ریزی شده تغییر)) نام می برند که این مراحل شامل برنامه ریزی ، اجراوتداوم بخشی ( یانهادینه شدن تغییر) است (مهرمحمدی، ۱۳۸۸) .یکی ازوظایف اساسی معلمان این است که تعیین کنند چه موقعی تغییر ضرورت دارد. به علاوه ، او بایدتوانایی ها، مهارت ها وتعهدضروری برای ایجاد تغییر رادارباشد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.