مقاله نقش مولفه های تبلیغاتی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش مولفه های تبلیغاتی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش مولفه های تبلیغاتی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش مولفه های تبلیغاتی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش مولفه های تبلیغاتی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس :

تعداد صفحات:۱۴
چکیده:
هدف از این پژوهش نقش مولفه های تبلیغاتی در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس است. پژوهش حاضر توصیفی و از طرفی بر حسب اهدافی که دنبال می کند از نوع کاربردی است. برای گردآوری داده های پژوهش از پرسش نامه شاخص های بازاریابی استفاده شد. جامعه آماری شامل کلیه مدیران و کارشناسان دخیل در امر گردشگری و ورزش که با استفاده از روش نمونه گیری غیر تصادفی هدفمند ۱۷۰ نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای سنجش میزان پایایی از ضریب الفای کرونباخ در یک مطالعه مقدماتی روی یک نمونه ۴۰ نفری، پرسشنامه مولفه های بازاریابی a=0/82 به دست آمد. داده های تحقیق پس از جمع آوری براساس فرضیه های پژوهش با استفاده آزمون خی دو و آزمون یومان – ویتنی تحلیل شدند. یافته های تحقیق نشان می دهد از نظر مدیران و کارشناسان هر دو اداره موثرترین مولفه های تبلیغاتی برای توسعه صنعت گردشگری ورزشی به ترتیب عبارتند از : فعالیت های مکتوب، شناسایی و درک انگیزه های گردشگران به منظور تامین نیازهای آنان، توسعه پارکها و فضاهای سبز استان، با ایجاد ایستگاههای سلامت، توسعه تالارهای فرهنگی – ورزشی به منظور اجرای برنامه های سازنده با فرهنگ بومی، تمام مولفه های تبلیغاتی با سطح معنی داری (Sig=0/000) در توسعه صنعت گردشگری ورزشی استان فارس موثرند و بین کارشناسان و مدیران دو اداره از لحاظ نگرش آن ها به مولفه های تبلیغاتی هیچ تفاوتی وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.