مقاله بررسی تأثیر کارآفرینی بین المللی و استفاده از شبکه بر سازگاری عناصر آمیخته بازاریابی از طریق نقش میانجیعدم قطعیت در استراتژی بازاریابی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تأثیر کارآفرینی بین المللی و استفاده از شبکه بر سازگاری عناصر آمیخته بازاریابی از طریق نقش میانجیعدم قطعیت در استراتژی بازاریابی دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تأثیر کارآفرینی بین المللی و استفاده از شبکه بر سازگاری عناصر آمیخته بازاریابی از طریق نقش میانجیعدم قطعیت در استراتژی بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر کارآفرینی بین المللی و استفاده از شبکه بر سازگاری عناصر آمیخته بازاریابی از طریق نقش میانجیعدم قطعیت در استراتژی بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر کارآفرینی بین المللی و استفاده از شبکه بر سازگاری عناصر آمیخته بازاریابی از طریق نقش میانجیعدم قطعیت در استراتژی بازاریابی :

تعداد صفحات:۱۷
چکیده:
درجه انطباق و استاندارد سازی برنامه های بازایابی در تجارت بین المللی بسیار مهم است. از آنجا که فعالیت های بین المللی، برایعملکرد شرکت های صادراتی حیاتی می باشد، شرکت ها با چالش طراحی و پیاده سازی استراتژی های صادرات مخصوص بازار، دربازارهای هدف به سرعت متغیر به عنوان محیط نامطمئن روبرو هستند. اهداف تحقیق حاضر شامل بررسی تاثیر درک مدیریتی از عدمقطعیت استراتژی بازاریابی بر درجه استاندارد سازی یا سازگاری برنامه آمیخته بازاریابی در محیط تجارت بین المللی (سازگاریمحصول، سازگاری قیمت، سازگاری توزیع و سازگاری ترفیع)، و بررسی تاثیر توانایی کارآفرینی بین المللی یک شرکت و استفاده ازشبکه ها، بر عدم قطعیت استراتژی بازاریابی می باشد. تحقیق حاضر از بعد هدف، کاربردی و از نظر شیوه انجام تحقیق در زمرهتحقیقات توصیفی پیمایشی و همبستگی قرار دارد. جامعه آماری تحقیق حاضر را شرکت های تولیدی صادرکننده استان خراسانرضوی تشکیل می دهند. فرضیات تحقیق با استفاده از معادلات ساختاری و نرم افزار لیزرل مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفتند.نتایج تحقیق نشان می دهد که کارآفرینی بین المللی و استفاده از شبکه بر عدم قطعیت استراتژی های بازاریابی تاثیر دارد. همچنیننتایج نشان دادند که عدم قطعیت، بر سازگاری قیمت و ترفیع تاثیر دارد؛ در حالی که تاثیر عدم قطعیت بر سازگاری محصول و توزیعمعنادار نمی باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.