مقاله بررسی رابطه کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار بنگاه های اقتصادی شهر صنعتی کاوه ۱۳۹۱
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار بنگاه های اقتصادی شهر صنعتی کاوه ۱۳۹۱ دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار بنگاه های اقتصادی شهر صنعتی کاوه ۱۳۹۱ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار بنگاه های اقتصادی شهر صنعتی کاوه ۱۳۹۱،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه کارآفرینی، قابلیت بازاریابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار بنگاه های اقتصادی شهر صنعتی کاوه ۱۳۹۱ :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
پژوهش حاضر بررسی ارتباط بین کار آفرینی، قابلیت بازار یابی، قابلیت نو آوری و مزیت رقابتی پایدار، به منظور ارائه راهکارهای جدید در اداره امور بنگاه های اقتصادی و کسب مزیت رقابتی پایدار می پردازد. جامعه آماری مورد مطالعه ۱۲۰۰ نفر از مدیران ارشد شهر صنعتی کاوه و جمعیت نمونه برابر ۲۵۷ نفر می باشد. و برای جمع آوری اطلاعات از پرسشنامه ساخت یافته استفاده شده است و تجزیه و تحلیل داده ها به کمک نرم افزارهای ۱۸ spss و لیزرل ۸/۵۴ صورت پذیرفت. این پژوهش بیانگر دستاوردهای زیر می باشد.۱- کارآفرینی به طور مستقیم، بر قابلیت بازار یابی، قابلیت نوآوری و مزیت رقابتی پایدار تاثیر می گذارد و به طور غیر مستقیم مزیت رقابتی پایدار را به ترتیب به وسیله ی قابلیت بازار یابی و قابلیت نوآوری تحت تاثیر قرار می دهد.۲- قابلیت بازاریابی به طور مستقیم بر مزیت رقابتی پایدار و قابلیت نوآوری تاثیر دارد و به طور غیرمستقیم به وسیله ی قابلیت نوآوری، مزیت رقابتی پایدار را تحت تاثیر قرار می دهد. به گونه ای دیگر می توان گفت که قابلیت نوآوری به طور مستقیم بر مزیت رقابتی پایدار تاثیر می گذارد. بنابراین برای ارتقاء مزیت رقابتی پایدار یک موسسه ضروری است فرهنگ سازمانی کار آفرینی و قابلیت های بازاریابی و نوآوری توسعه یابد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.