مقاله تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی سوم دبستان چاپ جدید وقدیم برمبنای مصادیق ارزش های سند ملی برنامه درسی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی سوم دبستان چاپ جدید وقدیم برمبنای مصادیق ارزش های سند ملی برنامه درسی دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی سوم دبستان چاپ جدید وقدیم برمبنای مصادیق ارزش های سند ملی برنامه درسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی سوم دبستان چاپ جدید وقدیم برمبنای مصادیق ارزش های سند ملی برنامه درسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای کتاب های مطالعات اجتماعی سوم دبستان چاپ جدید وقدیم برمبنای مصادیق ارزش های سند ملی برنامه درسی :

تعداد صفحات:۵
چکیده:
هر مکتبی فکری دارای یک نظام ارزشی نسبت به اعمال ورفتار انسان در دیدگاه اجتماعی ،انتقال ارزش ها وظیفه مدرسه است وجامعه شناسایی مانند پارسونز به تبیین این دیدگاه پرداخته اند به اعتقاد وی در مدرسه دانش آموزان نقش های مناسبی را که در جامعه وجود دارد می آموزند وانتظارات مردم در رفتارهای میان فردی را محقق می سازند کوهن از نظریه پردازان رویکرد انتقال فرهنگی میان جامعه پذیری وآموزش وپرورش تمایز قایل می شود ومعتقد است آموزش وپرورش برنامه ریزی شده تر وکنترل شده تر ودر فواصل زمانی منظم انجام می گیرد اما جامعه پذیری به شکل خود جوش انجام می شود.(باقری ،۴۵:۱۳۹۰)در چارچوب فعالیت های آکادمیک اخیر رویکرد تبیین ارزش ها از نیمه دوم دهه ۱۹۶۰ به وجود آمد وتوسعه یافت در این رویکرد مدرسه یا معلم نقش خنثی دارد واز هیچ رفتار اخلاقی ویژه ای جانب داری نمی کند بلکه سعی می شود که کودکان از طریق فرآیند خود کشفی در اعمال ورفتارهای خود ارزش های خویشتن را بشناسند وراه صحیح را از غلط تشخیص دهند .رویکرد تبیین ارزش ها از طریق یک سری بازی های کلاسی وانجام فعالیت های مختلف در زمان های به خصوصی به اجرا در می آید وبرحسب موضوع درسی وسطح سنی دانش آموزان فرق می کند .(ربان ۵۹:۱۳۸۹)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.