مقاله تحولات تاریخی تغییر در برنامه های درسی پس از قانون اساسی معارف


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تحولات تاریخی تغییر در برنامه های درسی پس از قانون اساسی معارف دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحولات تاریخی تغییر در برنامه های درسی پس از قانون اساسی معارف  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحولات تاریخی تغییر در برنامه های درسی پس از قانون اساسی معارف،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحولات تاریخی تغییر در برنامه های درسی پس از قانون اساسی معارف :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
ایران به عنوان یک کشورصاحب تمدن ازدوره باستان تادوره معاصر همیشه ازیک نظام آموزش منسجم وصاحب نام برخورداربوده است. بانگاهی به خط سیرنظام تعلیم وتربیت ایران پس ازاسلام، مسیری مضبوط ومنطقی را برابرخود می بینیم که هرچند بافرازونشیب هایی به دلیل عوامل سیاسی همراه است اما بایک پیشرفت قابل توجه همراه بوده وباشرایط خاص زمانی ومکانی تبلوریافته است که این شرایط زمانی ومکانی جلوه اش بیشتردرتحولات برنامه های درسی نمایانگر می باشد. سیرتحول برنامه های درسی ایران تاتصویب قانون اساسی معارف بدون دخالت ونظارت دولت بوده هرچند تمایلات حکام دربرنامه درسی موثربوده وعلماء فضلاو مدرسین به نحو مقتضی کتاب های درسی را تدوین ومطالب موردنیاز متعلمین رادراختیار آن ها قرارمی دادند. برای اولین بار درقانون اساسی معارف، مصوبه سال ۱۲۹۰ ه . ش نقش وزارت معارف درتهیه وتدوین کتب درسی مشخص گردید. باشروع مدارس نوین در ایران تحولات و تغییرات عدیده ای دربرنامه ها ی درسی دانش آموزان به وجودآمد ودوایر وادارات وسازمان های متعددی مسئولیت تهیه وتدوین برنامه های دری شدند که هریک به نوبه خودنقشی رادرراستای اهداف نظام آموزش و پرورش به دوش کشیده ا ند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.