مقاله صلاحیتهای شخصی مدیران آموزشی در رویکرد شایستهگزینی با نگرشی بر نهجالبلاغه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله صلاحیتهای شخصی مدیران آموزشی در رویکرد شایستهگزینی با نگرشی بر نهجالبلاغه دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله صلاحیتهای شخصی مدیران آموزشی در رویکرد شایستهگزینی با نگرشی بر نهجالبلاغه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله صلاحیتهای شخصی مدیران آموزشی در رویکرد شایستهگزینی با نگرشی بر نهجالبلاغه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله صلاحیتهای شخصی مدیران آموزشی در رویکرد شایستهگزینی با نگرشی بر نهجالبلاغه :
تعداد صفحات :۳۲
مدیران آموزشی، در کیفیت اجرای برنامه های آموزشی و پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت لازم است از ویژگی ها و شایستگی های متناسب با این مسئولیت خطیر برخوردار باشند؛ زیرا یک نظام آموزشی بدون بهرهمندی از مدیران شایسته، دلسوز، متقی، مخلص، مدبر و با تجربه، نایل به اهداف خود نمیگرددد . بنابراین استفاده از چارچوب کلی و نظاممند و اجرای طرحهای مناسب در زمینه جذب، تربیت و نگهداری مدیران از ضروری ترین اقدامات در جهت اصلاح مدیریت آموزش و پرورش و حرکت به سوی اعمال اصل شایسته سالاری در مدیریت آموزشی است. پژوهش حاضر در صدد است با استفاده از روش توصیفی ـ تحلیلی و بهکارگیری روش تحلیل متن به شیوه قیاسی- استقرایی، با در نظر گرفتن مفهوم شایستگی و فرایند شایستهسالاری، به بررسی صلاحیتهای شخصی مدیران آموزشی از دیدگاه امام علی(ع) در نهجالبلاغه بپردازد. یافتههای تحقیق بیانگر آن است که در رویکرد شایستهگزینی، ویژگیهای قدرت تسلط بر خویشتن هنگام برانگیختگی، قاطعیت، رازداری و عیب پوشانی، رفق و مدارا و وفای به عهد و پیمان، از جمله صلاحیتهای شخصی مدیران آموزشی در نهجالبلاغه است که از نظر متخصصان علوم دینی و دانش مدیریت بیشترین اهمیت را دارا میباشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.