مقاله تغییر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کمی به کیفی ) از دیدگاه معلمان ووالدین دوره ی ابتدایی


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تغییر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کمی به کیفی ) از دیدگاه معلمان ووالدین دوره ی ابتدایی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تغییر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کمی به کیفی ) از دیدگاه معلمان ووالدین دوره ی ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تغییر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کمی به کیفی ) از دیدگاه معلمان ووالدین دوره ی ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تغییر ارزشیابی پیشرفت تحصیلی (کمی به کیفی ) از دیدگاه معلمان ووالدین دوره ی ابتدایی :

تعداد صفحات:۴
چکیده:
تغییریک اتفاق نیست بلکه فرایندی بسیارپیچیده می باشد. حال اگراین تغییر قرارباشد درنظام آموزشی نظام بیفتد پیچیدگی آن به مراتب بیشترنیز خواهدبود( پریستلی، ۲۰۰۵) .برهمین اساس ، بررسی ومشخص کردن عواملی که باعث تسهیل یامانع اجرای تغییر می شود، اهمیت بسیار زیادی دارد، مهمترین این عوامل عبارتنداز: • فراهم سازی زمینه های فرهنگی واجتماعی مناسب• عوامل مرتبط بامعلمان• توجه به نقش رهبری مجریان • ارتباطات • چالش های سازمانی• حمایت ازتغییر• نقش والدین، انجمن هاو هئیت اماء مدارس• منابع، امکانات وموادآموزشی• موانع تغییر ویلیامز(۱۹۹۴) چهاردلیل عمده مقاومت درمقابل تغییر راچنین برشمرده است:• دلایل اقتصادی • دلایل احساسی • دلایل فرهنگی • دلایل ادراکی وی بعضی ازدلایل مقاومت در برابرتغییرهای آموزشی رااین چنین ذکرکرده است:• فقدان تملک و تعلق خاطر• فقدان منفعت • فقدان حمایت• نامتجانس بودن نرم هابه منظور مشخص نمودن عوامل موثر دراجرای این تغییر ونهادینه نمودن آن درنظام آموزشی کشورلازم که فرایند اجراونهادینه سازی این تغییری تدرنظام آموزشی کشورمورد مداقه قرارگیرد، لذاسوالات این پژوهش به این ترتیب می با شند:۱ دیدگاه معلمان درباره ارزشیابی توصیفی دردوره ابتدایی درناحیه ۲ شهریزدچگونه است؟۲ دیدگاه والدین درباره ارزشیابی توصیفی دردوره ابتدایی درناحیه ۲ شهریزد چگونه است؟۳ الگوی مناسب ارزشیابی پیشرفت تحصیلی کدام است؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.