مقاله تغییر برنامه درسی با رویکرد مبانی شناختی – اجتماعی هویت فردی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تغییر برنامه درسی با رویکرد مبانی شناختی – اجتماعی هویت فردی دارای ۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تغییر برنامه درسی با رویکرد مبانی شناختی – اجتماعی هویت فردی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تغییر برنامه درسی با رویکرد مبانی شناختی – اجتماعی هویت فردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تغییر برنامه درسی با رویکرد مبانی شناختی – اجتماعی هویت فردی :
تعداد صفحات:۴
چکیده:
فرهنگ وتمدن ایران زمین با توجه به پیشینه تاریخی وبهره مندی ازمفاهمی اسلامی همواره الهام بخش سایر ملل و فرهنگ ها بوده است. پس ازانقلاب اسلامی که باهدف بازسازی بنیان های جامعه اسلامی شکل گرفت ودرپی برقراری جامعه ایده آل وتربیت انسان هایی متعالی بودملاحظه گردید که نظام تعلیم و تربیت ایران نه تنها رسالت الهام بخشی خویش راازدست داده که دربرابرهجوم فرهنگ های بیگانه حتی توازن دفاع از خویش راندارد، لذارهبری معظم انقلاب هوشمندانه ضرورت تغییر و تحول در آموزش وپرورش رااحساس نمودند. ایشان دلیل دوره آموزش وپرورش ازجایگاه واقعی خودوناتوانی درارائه کارکرد مطلوب راعدم ابتنای آن برفلسفه تعلیم وتربیت اسلامی و وارداتی بودن نظام فعلی برشمردند( رمضانیان ،۳:۱۳۹۲) . پس ازتاکیدات وسفارشات رهبرمعظم انقلاب ، مسولان ومتولیان تعلیم وتربیت تغییر برنامه درسی رادردستور کارقراردادند وپس ازمطالعات بسیارسند تحول بنیادین آموزش و پرورش تنظیم راارائه گردید. دراین سندهدف پرورش انسان هایی می باشد که ضمن پایبندی به ارزش ها وباورهای مذهبی و ملی خویش بتوانند باتغییرات سریع دنیای مدرن وفناوری های جدید آن هماهنگ باشند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.