مقاله برنامه ریزی برای ارتقای سواد محیط زیستی دانش آموزان:نیازهای آموزشی و روش های برآورد نیازها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله برنامه ریزی برای ارتقای سواد محیط زیستی دانش آموزان:نیازهای آموزشی و روش های برآورد نیازها دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه ریزی برای ارتقای سواد محیط زیستی دانش آموزان:نیازهای آموزشی و روش های برآورد نیازها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله برنامه ریزی برای ارتقای سواد محیط زیستی دانش آموزان:نیازهای آموزشی و روش های برآورد نیازها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه ریزی برای ارتقای سواد محیط زیستی دانش آموزان:نیازهای آموزشی و روش های برآورد نیازها :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
این تحقیق با هدف ارزشیابی سطح سواد محیط زیستی (دانش، نگرش، حساسیت و نگرانی) و ارزیابی اثر جنسیت و تعیین منابع اطلاعاتی دانش محیط زیستی انجام شد. ۲۶۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی در منطقه ۱۲ شهر تهران، پرسشنامه سواد محیط زیستی شامل چهار بخش دانش( ۶ گزینه)، نگرش (۶ گزینه)، حساسیت (۱۰ گزینه) و نگرانی (۱۱ گزینه) را تکمیل کردند. تحلیل های توصیفی نشان داد که هر چند دانش آموزان نگرش مثبت و سطح بالاتری از نگرانی و حساسیت را در مورد محیط زیست دارند، اما دانش محیط زیستی کمتر و متوسطی دارند. یافته های همچنین نشان داد که جنسیت بر سواد محیط زیستی در ابعاد حساسیت و نگرانی به نفع دختران تاثیر دارد. بالاخره یافته ها نشان داد که اکثریت دانش آموزان اطلاعات خود را از طریق آموزش در در رو و رسانه های الکترونیکی می گیرند (تلویزیون و فیلم های آموزشی).

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.